18-06-2018
23:37
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-06-2018
23:37
Brak możliwości zalogowania do modemu po awarii sieci
Witam
Kilka dni temu podpisałem nową umowę na OrangeTV i Neostradę z LiveBoxem 2.0. Wszystko pięknie działało przez kilka dni, dzisiaj rano na komputerze pojawił się błąd Neostrady, błąd hasła i takie tam. Szanowna pani z infolinii powiedziała, że jest awaria sieci i że da znać jak naprawią i owszem, po kilku godzinach pojawił się sms z komunikatem o sprawnej sieci. Internet jednak nie wrócił. Chciałem się zalogować do serwisu dla sprawdzenia ustawień modemu, potrzebny login z umowy i hasło, a hasła nie posiadam. Serwis odsyła mnie do wygenerowania hasła przez rejestrację, gdzie pojawia się kolejnu zgrzyt, a mianowicie "zamówienie nie jest zamówieniem na neostradę" i tak siedzę teraz w martwym punkcie bez Internetu i telewizji. Dodam, że na poprzedniej umowie miałem te same dane, próbowałem bezskutecznie wpisać w rejestrację stare dane. Czy jest sposób na odzyskanie hasła?
Kilka dni temu podpisałem nową umowę na OrangeTV i Neostradę z LiveBoxem 2.0. Wszystko pięknie działało przez kilka dni, dzisiaj rano na komputerze pojawił się błąd Neostrady, błąd hasła i takie tam. Szanowna pani z infolinii powiedziała, że jest awaria sieci i że da znać jak naprawią i owszem, po kilku godzinach pojawił się sms z komunikatem o sprawnej sieci. Internet jednak nie wrócił. Chciałem się zalogować do serwisu dla sprawdzenia ustawień modemu, potrzebny login z umowy i hasło, a hasła nie posiadam. Serwis odsyła mnie do wygenerowania hasła przez rejestrację, gdzie pojawia się kolejnu zgrzyt, a mianowicie "zamówienie nie jest zamówieniem na neostradę" i tak siedzę teraz w martwym punkcie bez Internetu i telewizji. Dodam, że na poprzedniej umowie miałem te same dane, próbowałem bezskutecznie wpisać w rejestrację stare dane. Czy jest sposób na odzyskanie hasła?
6 ODPOW. 6
18-06-2018
23:48
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-06-2018
23:48
Brak możliwości zalogowania do modemu po awarii sieci
Zresetuj router do ustawień fabrycznych, wtedy jeśli linia działa poprawnie - ustawienia same się pobiorą. Jeśli nie, to zgłoś usterkę.
18-06-2018
23:49
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-06-2018
23:49
Brak możliwości zalogowania do modemu po awarii sieci
Zresetowałem router, na stronie konfiguracyjnej wpisałem:
Login - rejestracja@neostrada.pl
Hasło - rejestracja
Błąd uwierzytelniania.
Login - rejestracja@neostrada.pl
Hasło - rejestracja
Błąd uwierzytelniania.
18-06-2018
23:54
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-06-2018
23:54
Brak możliwości zalogowania do modemu po awarii sieci
samo logowanie po resecie to login admin i hasło to 8 pierwszych znaków hasła wifi
te dane co podałeś są do konfiguracji połączenia a nie samego logowania do panelu
A jak po resecie zachowuje się dioda @?
te dane co podałeś są do konfiguracji połączenia a nie samego logowania do panelu
A jak po resecie zachowuje się dioda @?
18-06-2018
23:59
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-06-2018
23:59
Brak możliwości zalogowania do modemu po awarii sieci
Wpisałem te dane i nadal błąd uwierzytelniania. Dioda @ miga na czerwono.
19-06-2018
00:07
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-06-2018
00:07
Brak możliwości zalogowania do modemu po awarii sieci
To zrob reset jeszcze raz. Dane przy poprawnej linii się ściągną same https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Modemy-i-routery/Automatyczna-konfiguracja-modemu-Funbox-i-Liv...
A jak nie masz internetu, to zgłoś usterkę. Przez bok do resetu hasła potrzebujesz identyfikatora Neostrady a nie numeru zamówienia.
A jak nie masz internetu, to zgłoś usterkę. Przez bok do resetu hasła potrzebujesz identyfikatora Neostrady a nie numeru zamówienia.
19-06-2018
00:35
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-06-2018
00:35
Brak możliwości zalogowania do modemu po awarii sieci
No cóż, nie działa. Dziękuję bardzo za pomoc, jeśli przez noc nic się nie zmieni to rano będę dzwonić. Jeszcze raz dziękuję.