Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości zalogowania do modemu po awarii sieci


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 4
  • 0
  • 0

Brak możliwości zalogowania do modemu po awarii sieci

Witam

Kilka dni temu podpisałem nową umowę na OrangeTV i Neostradę z LiveBoxem 2.0. Wszystko pięknie działało przez kilka dni, dzisiaj rano na komputerze pojawił się błąd Neostrady, błąd hasła i takie tam. Szanowna pani z infolinii powiedziała, że jest awaria sieci i że da znać jak naprawią i owszem, po kilku godzinach pojawił się sms z komunikatem o sprawnej sieci. Internet jednak nie wrócił. Chciałem się zalogować do serwisu dla sprawdzenia ustawień modemu, potrzebny login z umowy i hasło, a hasła nie posiadam. Serwis odsyła mnie do wygenerowania hasła przez rejestrację, gdzie pojawia się kolejnu zgrzyt, a mianowicie "zamówienie nie jest zamówieniem na neostradę" i tak siedzę teraz w martwym punkcie bez Internetu i telewizji. Dodam, że na poprzedniej umowie miałem te same dane, próbowałem bezskutecznie wpisać w rejestrację stare dane. Czy jest sposób na odzyskanie hasła?
6 ODPOW. 6

Poziom 40, Guru *****
  • 31645
  • 31466
  • 1339

Brak możliwości zalogowania do modemu po awarii sieci

Zresetuj router do ustawień fabrycznych, wtedy jeśli linia działa poprawnie - ustawienia same się pobiorą. Jeśli nie, to zgłoś usterkę.

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 4
  • 0
  • 0

Brak możliwości zalogowania do modemu po awarii sieci

Zresetowałem router, na stronie konfiguracyjnej wpisałem:

Login - rejestracja@neostrada.pl
Hasło - rejestracja

Błąd uwierzytelniania.

Poziom 40, Guru *****
  • 31645
  • 31466
  • 1339

Brak możliwości zalogowania do modemu po awarii sieci

samo logowanie po resecie to login admin i hasło to 8 pierwszych znaków hasła wifi

te dane co podałeś są do konfiguracji połączenia a nie samego logowania do panelu


A jak po resecie zachowuje się dioda @?

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 4
  • 0
  • 0

Brak możliwości zalogowania do modemu po awarii sieci

Wpisałem te dane i nadal błąd uwierzytelniania. Dioda @ miga na czerwono.

Poziom 40, Guru *****
  • 31645
  • 31466
  • 1339

Brak możliwości zalogowania do modemu po awarii sieci

To zrob reset jeszcze raz. Dane przy poprawnej linii się ściągną same https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Modemy-i-routery/Automatyczna-konfiguracja-modemu-Funbox-i-Liv...

A jak nie masz internetu, to zgłoś usterkę. Przez bok do resetu hasła potrzebujesz identyfikatora Neostrady a nie numeru zamówienia.

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 4
  • 0
  • 0

Brak możliwości zalogowania do modemu po awarii sieci

No cóż, nie działa. Dziękuję bardzo za pomoc, jeśli przez noc nic się nie zmieni to rano będę dzwonić. Jeszcze raz dziękuję.