- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
Moi drodzy w ostatnim czasie byłem offline... Widzę, że w temacie historia nabierała już rumieńców , by na koniec... :(. No cóż.
Odniosę się do kilku kwestii. @Anonim pisząc o pisemnej informacji potwierdzającej aktywowanie usługi DOW miał na myśli właśnie "rejestrację hasła i loginu". Bo to jest tak, że gdy skutecznie usługa zostanie aktywowana, to po kilku, kilkunastu dniach przychodzi pismo. Do mnie też ono przyszło . (To jakby ostatni etap polegający na potwierdzeniu aktywowania DOW). Przyjmijmy w dalszej dyskusji, że "rejestracja hasła i loginu" to to samo co rejestracja / aktywacja usługi DOW i miejmy już te językowe łamigłówki za sobą .
Hm... @MałgorzataB sytuacja, którą napotkałaś na pewno jest irytująca; zresztą podobnie jak w przypadku @Anonim :(... Chciałbym jednak, żebyś jeszcze trochę zaczekała na... na finał ;-), który - na to liczę - zakończy się happy endem. Na początek zwróć uwagę, czy w bardzo dobrze znanym Ci miejscu widzisz teraz jedną, czy może trzy pozycje?
Daj znać :).
Udało mi się uzyskać informacje, że problem z aktywacją usługi DOW może występować na niektórych kartotekach i że jest obecnie analizowany pod kątem skali... Prace naprawcze trwają.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
Potwierdzam, co @Wiktor mówi, że cała procedura tak właśnie wygląda. Pismo potwierdzające zwieńcza definitywnie aktywację. Orange FunSpot Standard jest aktywna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
Dziękuję Wiktorze za zainteresowanie.
Pismo nie zdążyło dojść, tak jak pisałam po kilku godzinach po aktywacji konta przestała ta usługa ze mną współpracować. Tak jak by ktoś skopał coś i przywrócił kopię zapasową z dnia poprzedniego
Ja czekam czekam, kolejny tydzień ale miło było skorzystać przez chwilę ze stabilniejszego łącza niż 3G czy LTE.
Mam tylko pierwszą pozycję czyli ponowna aktywacja usługi i błąd taki jak poprzednio:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
MałgorzataB napisała:(...) miło było skorzystać przez chwilę ze stabilniejszego łącza niż 3G czy LTE.
Mam tylko pierwszą pozycję czyli ponowna aktywacja usługi i błąd taki jak poprzednio
OK. Dzięki za info :)...
I jeszcze sprawdź, jak wygląda sytuacja po kliknięciu na
Która z opcji poniżej jest domyślnie zaznaczona?
Jeśli ta pierwsza (oznaczona na zielono), to prośba o zaznaczenie drugiej - 'Wyłączone' i przeklikanie zlecenia do końca. W ten sposób wyłączymy pasmo emitowane na Twoim routerze. (Przy okazji pytanie: jaki masz router? Liveboksa? Funboksa? Sorki, gdzieś na początku tematu już wspomniałaś, że to Livebox 3.0 . Ja mam np. Liveboksa 3.0, a @Anonim czy @Anonim Funboksy).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
Przepraszam za pomyłkę, posiadam FunBox 2.0, miałam na stole oba modemy. Na modemie są ustawienia zgodne z wytycznymi w umowie i nie mam z modemem żadnego problemu.
Proszę - wyłączyłam bo było włączone:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
MałgorzataB napisał:
Zrobione
Super! A teraz prośba o odczekanie, najlepiej ok. 24 godz.
Tymczasem udało mi się ustalić co nieco ws. "Archiwum X - znikające zgłoszenia" 😉
Otóż... Zgłaszając problem poprzez portal za pomocą formularza
nie jest możliwe wybranie kategorii dedykowanej bezpośrednio dla portalu Mój Orange. Można albo wybrać reklamację albo np. usterkę Neostrady. Takie zgłoszenie jest, owszem, rejestrowane i skierowane dalej, ale... niestety nie trafia do odpowiedniej komórki; a przynajmniej nie trafia od razu. Dopiero później jest jakby przekwalifikowywane na odpowiedni rodzaj zgłoszenia. No i po takiej zmianie, choć zgłoszenie nadal jest realizowane, nie widać go już dalej z poziomu portalu, innymi słowy - "znika".
W takiej sytuacji najlepiej podpytać o jego status na BOK-u (czat / infolinia), podając doradcy datę jego rejestracji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
Już jest ok 24h co dalej? Aktywować pasmo publiczne? Poczekać ~24h i spróbować aktywować DOW ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
MałgorzataB napisał(-a):Już jest ok 24h co dalej? Aktywować pasmo publiczne? Poczekać ~24h i spróbować aktywować DOW ?
@MałgorzataB nie wydaje się mnie żeby serwer ściśle sprawdzał upływ rzeczonych 24 godzin, na Twoim miejscu spróbowałbym już przeprowadzić wspomnianą proceduję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości uaktywnienia usługi
Może tu jest problem, skoro system nie widzi tam neostrady i jej parametrów, więc nie wie co ma uaktywnić i na czym
Dodam, że usługa TV jest, korzystam z 80M i działa bezbłędnie, więc coś się pomieszało, wcześniej podane były parametry. Pomorze - rejon Gdańska, może to przybliży - zgłaszanie kolejne usterki z aktywacją DOW nie wiem czy ma sens bo zanim dojdzie do technika to musi przejść przez zrozumienie w BOK tematu, a to już przekracza pewny zakres wiedzy w BOK i będzie jak przez ostatni tydzień zabawa w otwieranie i zamykanie zgłoszeń aż trafię na miłą panią, która zna się na rzeczy i zadziała, ale sądzę po ostatniej rozmowie pewnie jest na chorobowym i trafienie teraz na odpowiednią osobę to ruletka - piszę z doświadczenia