Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości technicznych. Według monterów jest możliwość :O


Poziom 11, Recenzent
  • 13
  • 0
  • 0

Brak możliwości technicznych. Według monterów jest możliwość :O

Witam, zamówiłem 2 tygodnie temu neostradę. Po 2 tygodniach przyjechali do mnie panowie monterzy, sprawdzali kabel, skrzynkę. Powiedzieli, że jest możliwość i umówimy się na przyszły tydzień na montarz. Dzisiaj czekałem a monterzy się nie zjawili, nikt do mnie nie zadzwonił. Okazało się, że nie ma możliwości techincznych. Wszyscy sąsiedzi mają neostradę, została wybudowany nowy słup z ową skrzyneczką, oraz nowa centrala na której są miejsca. Mam pytania co mam zrobić w takiej sytuacji, proszę o pomoc.

10 ODPOW. 10
Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości technicznych. Według monterów jest możliwość :O

@Anti30Dzwoń do BOK a czy umowa już podpisana ?


Poziom 11, Recenzent
  • 13
  • 0
  • 0

Brak możliwości technicznych. Według monterów jest możliwość :O

@Anonim Dzwoniłem do BOK, odpowiedź brak możliwości technicznych i nic nie widać w systemie, umowa jeszcze nie podpisana mieli z nią przyjechać owi monterzy.

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości technicznych. Według monterów jest możliwość :O


Poziom 11, Recenzent
  • 13
  • 0
  • 0

Brak możliwości technicznych. Według monterów jest możliwość :O

@Anonim owszem jestem


Bez tytułu.png
Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości technicznych. Według monterów jest możliwość :O

@Anti30To składaj nowe zamówienie na internet, może lepiej w salonie Orange 


Poziom 40, Guru *****
  • 31650
  • 31518
  • 1340

Brak możliwości technicznych. Według monterów jest możliwość :O

Niestety podwykonawcy często mówią inaczej byś wypełnił ankietę z ich pracy na plus. A do systemów wpisują BMT.

Poziom 11, Recenzent
  • 13
  • 0
  • 0

Brak możliwości technicznych. Według monterów jest możliwość :O

@Anonim Oddzwoniła do mnie Pani z Orange, mówiła że ponowią zamówienie i czekać. Masz jeszcze jakieś rady co można zrobić?

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości technicznych. Według monterów jest możliwość :O

@Anti30Nie mam żadnych, ja też kiedyś się borykałem z zwiększeniem prędkość po napisaniu reklamacji udało się jeszcze przed podpisaniem umowy.


Poziom 11, Recenzent
  • 13
  • 0
  • 0

Brak możliwości technicznych. Według monterów jest możliwość :O

@Anonim Nie chodzi mi o prędkość tylko o to by usługa została w moim domu uruchomiona.