Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak kontaktu ze strony orange w sprawie reklamacji

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Recenzent
  • 23
  • 9
  • 0

Brak kontaktu ze strony orange w sprawie reklamacji

Od pół roku reklamuje przeciążenia na centrali i próbuję otrzymać od Orange jakąkolwiek informację dlaczego nic nie jest z tym robione chociaż moje reklamacje mają status zrealizowanych pozytywnie + pojawiają się obok nich zgłoszenia stworzone przez Orange mówiące o naprawionym uszkodzeniu.

Zero informacji o tym co się dzieje i jakie są zamiary. Płacę za internet który codziennie wysiada w godzinach wieczornych, czyli wtedy kiedy jest czas aby z niego skorzystać.

 

Od pewnego czasu pytam w tych reklamacjach wprost, proszę podać mi datę kiedy zostanie rozbudowana centrala. Dosłownie co dzień występują przeciążenia podczas których tracę nawet ponad 20% pakietów przychodzących, 0% wychodzących pakietów jest tracone. Idzie zima, będzie jeszcze gorzej.

 

Próbowałem uzyskać odpowiedź od orange poprzez wszystkie znane mi kanały kontaktu za które nie ponoszę dodatkowych kosztów, to jest: facebook, bok@orange.pl oraz sama strona orange.pl (już 8 zgłoszeń reklamacji realizowanych pozytywnie bez odpowiedzi). Kończą mi się opcje. Ostatnią opcją były właśnie maile do bok, myślałem, że ktoś z krwi i kości mi w końcu odpisze, zamiast tego po tygodniu czekania wszedłem na orange.pl a tam wiadomość "Skarga" "Zrealizowano Negatywnie".

 

Raz otrzymałem maila o odmowie zmniejszenia ceny abonamentu, raz o bonifikacie którą mogę otrzymać co 3 miesiące (średnio mi to odpowiada, internet nie działa prawidłowo codziennie). Nigdy nie skontaktowano się ze mną telefonicznie na prawidłowy numer telefonu, w formularzu zgłoszenia reklamacji wpisany jest domyślnie zły numer telefonu a jego zmiana chyba nie przynosi skutku.

 

W ostatniej wiadomości email poprosiłem wprost o kontakt, o wiadomość zwrotną na adres z którego piszę. Już teraz widzę że "Skarga" ta ma status "W realizacji" z dopiskiem "Negatywnie".

 

Myślałem aby pomocy szukać u rzecznika praw konsumenta, ale z tego co wiem, ta organizacja zajmuje się sprawami dotyczącymi większej liczby konsumentów, nie sprawami jednostki.

 

Proszę też o zrozumienie, nie oczekuje niczego od użytkowników tego forum, co najwyżej jakiejś rady od osoby w podobnej sytuacji lub bardziej zorientowanej, mam po prostu nadzieje, że mój post zostanie zauważony przez kogoś odpowiedzialnego za działanie usługi.

 

Jeszcze mogę próbować zadzwonić na infolinię, chociaż średnio chce tracić na to czas i pieniądze. Jedyne co usłyszę to "proszę zrestartować router". Zabawna historia, kiedyś padł totalnie internet, zadzwoniłem na infolinie i przyjęto ode mnie zgłoszenie ale nie wiadomo jeszcze co było powodem nie działania usługi. Po godzinie zadzwoniłem ponownie i poprosiłem o zmianę hasła do usługi. Okazało się ze Orange samo zmieniło mi hasło przez co internet przestał działać, ale o tym nie wiedzieli, musiałem im sam powiedzieć co jest źle i jak mogę pomóc mi w odkręceniu tego co zepsuli. Taka jest moja przygoda z infolinią, dlatego jeszcze nawet nie próbowałem tej drogi kontaktu.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 40, Guru *****
  • 31054
  • 26419
  • 1321

Brak kontaktu ze strony orange w sprawie reklamacji

Problem przeciążeń jest znany od wielu miesięcy/lat. Zmieniła się polityka Orange i zwrotu czy zniżki 50% już nie ma. Modernizacji linii miedziowych raczej nie będzie prędko. Orange obecnie inwestuje w światłowody, więc może warto się zgłosić http://oferty.orange.pl/internet/ ale to też kwestia 5-10 lat aby było w całej Polsce jak nie dłużej. Ew. może zainteresować samorząd by zgłosił gminę do różnych programów unijnych.

Sugerowałbym prześledzić umowę/aneks, który podpisałeś ostatnio. Dodatkowo od 1.1.2017 do zapisów została podana tzw. prędkość "zwykle dostępna" (info o zmianach http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2005511/4107287213.pdf)
Niestety UKE nie wybrał jeszcze metodologii jak to ma być sprawdzane, w związku z tym otrzymanie rekompensaty z tego tytułu nie jest możliwe.

Rzecznik praw konsumenta (powiatowy) może Ci pomóc, ale jego rola ogranicza się pod kątem prawnym na lepszym sformułowaniu pisma/reklamacji/wystąpienia do Orange (nie może nic nakazać Orange w jednostkowej sprawie).
Możesz też zwrócić się do UKE https://pue.uke.gov.pl/#/ConsumerForm . Przy prezesie UKE jest możliwość postępowania ADR czyli formy polubownej mediacji, która jest bezpłatna.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

7 ODPOW. 7

Poziom 36, Guru *
  • 4391
  • 8717
  • 152

Brak kontaktu ze strony orange w sprawie reklamacji

@WFNCVENLLTAJJPG kto Ci powiedział, że rzecznik konsumenta jest od spraw masowych? Na Twoim miejscu, mając udokumentowaną długotrwałość problemów zgłosił bym się do rzecznika, nawet do takiego rzecznika w firmie Orange - tu masz formularz do kontaktu przez internet.


Poziom 40, Guru *****
  • 31054
  • 26419
  • 1321

Brak kontaktu ze strony orange w sprawie reklamacji

Problem przeciążeń jest znany od wielu miesięcy/lat. Zmieniła się polityka Orange i zwrotu czy zniżki 50% już nie ma. Modernizacji linii miedziowych raczej nie będzie prędko. Orange obecnie inwestuje w światłowody, więc może warto się zgłosić http://oferty.orange.pl/internet/ ale to też kwestia 5-10 lat aby było w całej Polsce jak nie dłużej. Ew. może zainteresować samorząd by zgłosił gminę do różnych programów unijnych.

Sugerowałbym prześledzić umowę/aneks, który podpisałeś ostatnio. Dodatkowo od 1.1.2017 do zapisów została podana tzw. prędkość "zwykle dostępna" (info o zmianach http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2005511/4107287213.pdf)
Niestety UKE nie wybrał jeszcze metodologii jak to ma być sprawdzane, w związku z tym otrzymanie rekompensaty z tego tytułu nie jest możliwe.

Rzecznik praw konsumenta (powiatowy) może Ci pomóc, ale jego rola ogranicza się pod kątem prawnym na lepszym sformułowaniu pisma/reklamacji/wystąpienia do Orange (nie może nic nakazać Orange w jednostkowej sprawie).
Możesz też zwrócić się do UKE https://pue.uke.gov.pl/#/ConsumerForm . Przy prezesie UKE jest możliwość postępowania ADR czyli formy polubownej mediacji, która jest bezpłatna.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 13, Recenzent
  • 23
  • 9
  • 0

Brak kontaktu ze strony orange w sprawie reklamacji

Dostałem dzisiaj list z informacją, że rozbudowa infrastruktury jest tajemnicą przedsiębiorstwa.

 

Czyli to kiedy mój internet nie będzie działać jak "kupa" jest tajemnicą firmy...

 

Terminy płatności rachunków też powinny być moją tajemnicą...

 

Anonim

Nie dotyczy

Brak kontaktu ze strony orange w sprawie reklamacji

Pytam z ciekawości jak wyglądają parametry w routerze?


Poziom 13, Recenzent
  • 23
  • 9
  • 0

Brak kontaktu ze strony orange w sprawie reklamacji

                                        Upstream    Downstream
Current Rate (Kbps)        1131        19899
Max Rate (Kbps)             1132        19976
SNR Margin (dB)             5.9            7.2
Line Attenuation (dB)      0            2.5
Errors (Pkts)                    0            0


Próbuje to jakoś ładnie wkleić/sformatować, ale możliwe, że się trochę rozsypie.

Anonim

Nie dotyczy

Brak kontaktu ze strony orange w sprawie reklamacji

Linia króciutka, można jeszcze pokazać jaka jest prędkość bez przeciążeń i o ile spada. Jak drastycznie spada to logicznie sprawę ujmując powinna być zniżka na abonament.


Zespół Nasz Orange
  • 2452
  • 4968
  • 121

Brak kontaktu ze strony orange w sprawie reklamacji

@WFNCVENLLTAJJPG czy ukazane w tym temacie podpowiedzi okazały się chociaż w jakimś stopniu pomocne? Jeśli tak - oznacz tę najbardziej przydatną 🙂

Pokaż szczegóły
  • jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk 4.png 
    Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.