15-09-2018
10:30
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-09-2018
10:30
Brak kontaktu w sprawie instalacji światłowodu
W poniedziałek miałem mieć światłowód lecz potrzeba jakiegoś pozwolenia i powiedziano nam ze się z nami skontaktują lecz po tygodniu zadanych wiadomości
Etykiety:
2 ODPOW. 2
15-09-2018
10:50
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-09-2018
10:50
Brak kontaktu w sprawie instalacji światłowodu
Skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt . Doradca może sprawdzić status zamówienia, ew przekazać zgłoszenie by coś popchnąć dalej.
15-09-2018
20:36
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-09-2018
20:36
Brak kontaktu w sprawie instalacji światłowodu
@sasakii być może potrzebna jest zgoda administratora budynku i Partner Techniczny, który realizuje tą instalację oczekuje na odpowiedź. Ciężko coś więcej powiedzieć w temacie. Kontaktuj się z Orange, niech konsultanci wyjaśnią sprawę.