18-09-2018
00:28
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-09-2018
00:28
Awaria światłowodu
Zamówiłem światłowód "LOVE" 🤔a otrzymałem "HATE" lub "FRAUD"😬 - 2 tygodnie się cieszyłem ! Konflikt w ulicy z wodociągami doprowadził do awarii ...
Po 7 dniach od zgłoszenia awarii 😈 zapoznałem się juz z 3 ekipą techników ... z czwartą nie dane mi było - dzisiaj mnie po prostu wystawili do wiatru pomimo telefonicznego potwierdzenia przyjazdu!☠️
Infolinia :):):) przełącze Pana do działu technicznego to wszystko panu wyjaśnią 😲 ... BTW światłowód jest fizycznie uszkodzony, a technik specjalista poinformował mnie że "dzisiaj do 20:00 usterkę usuną zdalnie" 🤣👏 wiem, że dzisiaj w TV był film ILUZJA2 ale niestety Wam to nie wyszło - NIE DZIAŁA, źle pospawane, Wasze czary nie działają !
Sama instalacja usługi była wykonywana 4-5 krotnie ... wiem, wiem podwykonawcy - ale kto ich dobiera ? Za pierwszym razem - UWAGA - mikrorurka zestawiona sąsiad-sąsiad 🙂 🙂 🙂
Agent naciągacz miał dopilnować pozostałej umowy - po podpisaniu chęci instalacji słuch o nim zaginął ... NACIĄGACZE !
Jak by się ktoś zastanawiał ... szukajcie lokalnych dostawców!
Pytanie - kto to w końcu naprawi ?
1 ODPOWIEDŹ 1
18-09-2018
07:59
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-09-2018
07:59
Awaria światłowodu
Złóż reklamację na nieskuteczną naprawę i domagaj się odszkodowania. To zwykle nieco przyśpiesza.