Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak internetu


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 1785
  • 2350
  • 103

Brak internetu

@sarzz  No niedoprecyzowałem 😉 Miałem na myśli, że strony działają.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 43
  • 60
  • 1

Brak internetu

Fakt... Sytuacja jest "dynamiczna" 

Pinging twitter.com [104.244.42.1] with 32 bytes of data:
Reply from 104.244.42.1: bytes=32 time=167ms TTL=54
Reply from 104.244.42.1: bytes=32 time=156ms TTL=54
Reply from 104.244.42.1: bytes=32 time=156ms TTL=54
Reply from 104.244.42.1: bytes=32 time=155ms TTL=54

Ping statistics for 104.244.42.1:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 155ms, Maximum = 167ms, Average = 158ms

Pakietów już nie tracę 🙂


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Brak internetu

Już internet działa bo wszystko idzie przez telię. Nawet google 😄

 

EDIT: OT chyba już wrócił 😄


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4102
  • 56

Brak internetu

@Banan9  masz jakiś tracert jak google szło przez telię? 😄


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Brak internetu

@-brtk-  Właśnie nie zrobiłem screena, ale chwilowo szło telią po tym jak OT padł, wszystko działało już. Potem szybko przeszli na OT jak je wskrzesili. Ping przez telię do google był chyba wyższy, około 30-35 ms. Szło zagranicę ale nie zwróciłem uwagi gdzie dokładnie. To była dosłownie chwila 😄


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 2
  • 0

Brak internetu

Cześć. U mnie też wystąpiła wczoraj awaria. Mój monitoring wychwycił ją o godzinie 21:13:25 i trwała do 00:45:23 z dwoma krótkimi (2 minuty) przerwami o 22:29:23 i 23:15:48. 

Wiecie może czy przysługują nam jakiekolwiek rekompensaty z powodu nie świadczenia usługi przez te kilka godzin? Jakaś obniżka abonamentu o kilka złotych, cokolwiek? Wiem, że jeśli nawet to to jest pewnie rzędu paru złotych i szkoda czasu, ale chciałem się dowiedzieć tak dla zasady.

 

Pytałem Orange przez ichniego doradcę na chacie, ale pani "nie widzi problemu" no i oczywiście nie odpowiedziała na moje pytanie.

 

 

7:01:13 AM Szanowni Państwo, wczoraj od godziny 21:13:25 do 00:45:23 nie działała mi usługa Orange Światłowód, numer usługi: xxx. Podobna awaria miała miejsce również 7 czerwca w godzinach 08:19:35 - 08:26:47. Na obecną chwilę wszystko działa, chciałem się jednak zapytać czy przewidują Państwo jakieś rekompensatę za niestabilnie działającą usługę. Jeżeli tak, to jakie są warunki i proces jej przyznania. Z góry dziękuję za odpowiedź. 
7:58:14 AM Lidia Nie widzę na centrali takiej przerwy, o której Pan napisał 
7:58:57 AM Lidia Możliwe, ze to są przerwy w działaniu WiFi, ponieważ nie widzę takiego rozłączenia na centrali 
8:01:55 AM Lidia Ewentulanie można zgłosić awarię modemu, modem można wymienić w salonie

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 472
  • 732
  • 11

Brak internetu

Awaria musi trwać powyżej 24godzin żeby przysługiwała jakaś rekompensata.

Anonim

Nie dotyczy

Brak internetu

@Czullo , regulamin mówi o 72 godzinach i wtedy (powyżej tego) można się domagać.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 2
  • 0

Brak internetu

Dzięki za odpowiedzi! Dokopałem się do regulaminu i rzeczywiście jest tak jak pisze 

 

 

 

Jeżeli nastąpiła przerwa w świadczeniu Usługi, mogą Państwo
zażądać od nas:
1) zwrotu 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej za tę Usługę za
każdy dzień przerwy w jej świadczeniu,
2) kary umownej w wysokości 1/30 miesięcznej opłaty
abonamentowej za tę Usługę za każdy dzień przerwy w jej
świadczeniu; kara umowna przysługuje, jeżeli czas przerw trwał co
najmniej 36 godzin w okresie rozliczeniowym.

Czyli mają SLA około 95.07%. 😄


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36193
  • 1366

Brak internetu

Nie jest to dokładne. Bonifikata i kara umowna to dwie różne sprawy. Bonifikata jest za każdy dzień.