- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
Fakt... Sytuacja jest "dynamiczna"
Pinging twitter.com [104.244.42.1] with 32 bytes of data:
Reply from 104.244.42.1: bytes=32 time=167ms TTL=54
Reply from 104.244.42.1: bytes=32 time=156ms TTL=54
Reply from 104.244.42.1: bytes=32 time=156ms TTL=54
Reply from 104.244.42.1: bytes=32 time=155ms TTL=54
Ping statistics for 104.244.42.1:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 155ms, Maximum = 167ms, Average = 158ms
Pakietów już nie tracę 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
Już internet działa bo wszystko idzie przez telię. Nawet google 😄
EDIT: OT chyba już wrócił 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
@-brtk- Właśnie nie zrobiłem screena, ale chwilowo szło telią po tym jak OT padł, wszystko działało już. Potem szybko przeszli na OT jak je wskrzesili. Ping przez telię do google był chyba wyższy, około 30-35 ms. Szło zagranicę ale nie zwróciłem uwagi gdzie dokładnie. To była dosłownie chwila 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
Cześć. U mnie też wystąpiła wczoraj awaria. Mój monitoring wychwycił ją o godzinie 21:13:25 i trwała do 00:45:23 z dwoma krótkimi (2 minuty) przerwami o 22:29:23 i 23:15:48.
Wiecie może czy przysługują nam jakiekolwiek rekompensaty z powodu nie świadczenia usługi przez te kilka godzin? Jakaś obniżka abonamentu o kilka złotych, cokolwiek? Wiem, że jeśli nawet to to jest pewnie rzędu paru złotych i szkoda czasu, ale chciałem się dowiedzieć tak dla zasady.
Pytałem Orange przez ichniego doradcę na chacie, ale pani "nie widzi problemu" no i oczywiście nie odpowiedziała na moje pytanie.
7:01:13 AM Szanowni Państwo, wczoraj od godziny 21:13:25 do 00:45:23 nie działała mi usługa Orange Światłowód, numer usługi: xxx. Podobna awaria miała miejsce również 7 czerwca w godzinach 08:19:35 - 08:26:47. Na obecną chwilę wszystko działa, chciałem się jednak zapytać czy przewidują Państwo jakieś rekompensatę za niestabilnie działającą usługę. Jeżeli tak, to jakie są warunki i proces jej przyznania. Z góry dziękuję za odpowiedź. 7:58:14 AM Lidia Nie widzę na centrali takiej przerwy, o której Pan napisał 7:58:57 AM Lidia Możliwe, ze to są przerwy w działaniu WiFi, ponieważ nie widzę takiego rozłączenia na centrali 8:01:55 AM Lidia Ewentulanie można zgłosić awarię modemu, modem można wymienić w salonie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
Awaria musi trwać powyżej 24godzin żeby przysługiwała jakaś rekompensata.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
@Czullo , regulamin mówi o 72 godzinach i wtedy (powyżej tego) można się domagać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
Dzięki za odpowiedzi! Dokopałem się do regulaminu i rzeczywiście jest tak jak pisze burebusek.
Jakby ktoś szukał regulamin:https://orange.binaries.pl/bw//20155/0/10641/cd494de1-de1e-4cca-857a-43b3fc3c360e.pdf §7.3.1-2. (pobrany stąd: https://www.orange.pl/view/regulaminy_cenniki)
Jeżeli nastąpiła przerwa w świadczeniu Usługi, mogą Państwo zażądać od nas: 1) zwrotu 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej za tę Usługę za każdy dzień przerwy w jej świadczeniu, 2) kary umownej w wysokości 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej za tę Usługę za każdy dzień przerwy w jej świadczeniu; kara umowna przysługuje, jeżeli czas przerw trwał co najmniej 36 godzin w okresie rozliczeniowym.
Czyli mają SLA około 95.07%. 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »