- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
Od 3 do 5 razy w tygodniu internetu nie ma, miga dioda adsl na routerze, a dioda internet się nie świeci. Ile można, oczywiście wygląda to na to, że oni coś z tym robią, bo gdy tylko się zadzwoni do bok, nagle internet działa. Miał ktoś podobny problem ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
Od kiedy ten problem występuje u Ciebie ? Może to wina urządzenia lub linii.Często po kontakcie z biurem obsługi klienta jest chwilowa poprawa ponieważ resetują linie.
Możesz podesłać jeszcze parametry linii ? Znajdują się w ustawieniach routera.
Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie.Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
Jakieś pół roku, lecz wcześniej pojawiało się to raz na miesiąc, a ostatnio jest katastrofa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
Najlepiej utwórz zgłoszenie dotyczące tej sprawy na infolinii lub czacie Orange.Zaznacz że problem występuje nagminnie oraz że resety linii pomagają chwilowo.Poproś o przyjazd techników Orange.Linia zostanie fizycznie zweryfikowana.Często zdarzają się uszkodzenia np.w centralce.
Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie.Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
a dzisiaj u mnie co pół godziny nie ma internetu trwa to może pół minuty i jest tak co pół godziny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
@bytom2009 @Faren2 jak masz podpięty router od gniazdka abonenckiego? Czy są po drodze jeszcze wpięte inne urządzenia, np. telefon
Sprawdź przewód łączący router z gniazdem abonenckim.
Jak możesz, to wrzuć parametry linii z routera.
Jeżeli router to FunBox, to możesz pobrać aplikację Mój FunBox i samodzielnie wykonać diagnostykę linii i sieci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
Internet idzie przez rozłącznik który prowadzi do routera(tp-link) i telefonu stacjonarnego. Przewód wszystko ok. Adsl miga, a Internet się nie świeci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
Mój FunBox jest na telefon ja mam komputer nie mam routera tylko funbox i gdzie szukać tych parametry linii z funboxe tak wpięty jest telefo stacjonarny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
@Faren2 telefon stacjonarny masz podpięty przez filtr? Odłącz telefon, rozdzielacz i podłącz sam router bezpośrednio. Sprawdź i daj znać jak działa. Migająca dioda sygnalizuje synchronizację linii, ale nie może zsynchronizować. Coś przeszkadza lub nie otrzymuje prawidłowych parametrów z centrali.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- « Poprzedni
- Następny »