- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
Nie deszcz tylko Koronawirus jak sie zaczął to są problemy internetem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
To zależy co się dzieje. Jak Ci zamula i długo się strony otwierają to może być spowodowane zwiększonym natężeniem ruchu. Ale jak rozłącza, przerywa i jest brak synchronizacji to raczej problemy liniowe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
@bytom2009napisał(-a)Po prostu przerywa
Pewnie złącze zamokło. Nic tylko zgłoś problem na infolinii. Od pisanie na forum problem nie zniknie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
Monituj znowu. I ma przyjść monter i zmierzyć linię, a nie że Pani sobie w systemie zrobi reset i myśli że temat załatwiony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
zgadzam się.
czasem "zamordyzm" jest potrzebny, bo ktoś czegoś nie dopilnuje i potem jest zabawa w ciuciubabkę...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
@bytom2009 wczoraj rano zgłoszone, po pół godzinie przyjechali, najpierw coś robili w skrzynce, potem zresetowqli łącze i póki co działa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
Cześć,
jeśli ADSL miga oznacza to, że modem próbuje nawiązać synchronizację z urządzeniami na centrali. Oczywiście to nie we wszystkich modemach tak działa, dlatego ważny jest typ i model. Prawdopodobnie jakość łącza uległa znacznemu pogorszeniu i spadła poniżej minimalnej gwarantującej połączenie. Może jednak być uszkodzony sam modem (np. po wyładowaniach atmosferycznych), ale skoro to działo się stopniowo, to stawiam na linię. W menu każdego modemu jest zakładka mówiącą o stanie modemu i jeśli widzimy status "training" to znaczy właśnie to, o czym napisałem. Abonent w tym przypadku nic sam nie zrobi (może z wyjątkiem zorientowanych w zagadnieniach sieciowych, którzy będą umieli sprawdzić siec domowa i przebieg linii od wejścia do budynku do modemu) i trzeba to niestety zgłosić do dostawcy.
- « Poprzedni
- Następny »