- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu stacjonarnego
Witam. Od wczoraj od 11:00 nie mam internetu stacjonarnego i chciałbym się dowiedzieć czy ten problem jest tylko u mnie czy to po prostu problemy techniczne po stronie Orange?
Kalwaria Zebrzydowska.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu stacjonarnego
@Grubson007 jaką masz ofertę internetu? Czy router był resetowany?
Po ostatnich wichurach mogą występować problemy z dostępem do usług stacjonarnych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu stacjonarnego
@Grubson007 problemy mogą występować po ostatnich wichurach które powodowały braki w dostawie prądu, a co za tym idzie brak zasilania stacji bazowych/przesyłowych to brak neta w domach. Prawdopodobnie jak służby uporają się z awariami internet też powróci.
Na stronie Orange - bieżące problemy i awarie | Downdetector jest info że w Kalwarii Zebrzydowskiej jest awaria więc Twój problem dotycz większej grupy użytkowników, trzeba poczekać aż usuną awarię. To co możesz na chwilę obecną to wykonać zgłoszenie o awarii jednym z dostępnych kanałów Kontakt z Orange | Orange Polska
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu stacjonarnego
Mam ten sam problem, internet światłowód okolice Nowego Sącza
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu stacjonarnego
@123459 tu też nasuwa się podobna odpowiedź jak wyżej.
PS.
Trochę skąpe są wasze opisy, dodajcie co się dzieje, jakie macie info próbując wchodzić na stronę konfiguracji modemu, jak świecą się diody w modemie, czy występowały awarie prądu w okolicach, czy zgłaszaliście awarię u operatora i jaką dostaliście od niego informację. Mało danych od Was to mało punktów zaczepienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu stacjonarnego
I trudno cokolwiek doradzić przy słabym opisie usterki, a przyczyn może być wiele. Dokładniejszy opis może nakierować i udzielić konkretnej podpowiedzi. Być może to małą błahostka lub faktycznie globalna awaria, gdzie bez kontaktu na infolinię się nie obędzie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu stacjonarnego
@Grubson007 dodam, że awarie można podzielić na globalnej, czyli związane z problemami centrali, gdzie brak prądu, czy uszkodzenie wyposażeń może spowodować niedziałanie slug dla większej ilości abonentow I liniowe, gdzie uszkodzenie instalacji czy przewodów/kabli dotyczy niewielkiego obszaru obsługiwanego właśnie przez te kable. Te pierwsze mają wysoki priorytet. Drugie usuwane są w miarę możliwości odbudowy sieci..napiszcie jakie to usługi, jaki sprzęt i objawy. Może podpowiemy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu stacjonarnego
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź i już spieszę z wyjaśnieniami. Dzwoniłem na infolinie wczoraj około 12 i dowiedziałem się, że awarii nikt aktualnie jeszcze nie zgłaszał i dostałem propozycje zamówienia montera na 49 zł, „i nie mówię, że Pan będzie musiał płacić”. Pan z infolinii wydał mi kilka poleceń jak wyłączenie/włączenie routera, co oczywiście nie przyniosło żadnych rezultatów. Router restartowałem kilka razy w ciągu dnia i dalej jest to samo, a dokładnie miga czerwona lampa na „internet @” zasilanie, DSL, i Wi-Fi świeci na zielono. Nie było u mnie przerw w dostawie prądu. Na stronę konfiguracji modemu nie wchodziłem. Mam prośbę @slav72 czy mógłbyś mi podać link z przekierowaniem na stronę downdecector Kalwaria Zebrzydowska, bo nie mogę sprawdzić dokładnej lokalizacji na mapce, iż na iOS mi nie działa. Pudło od internetu to Orange funbox 2.0.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu stacjonarnego
@Grubson007 czyli brak dostępu do usługi.
Internet masz na światłowodzie, czy na kabelki miedzianym?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu stacjonarnego
@Grubson007 jeśli tylko dioda od internetu świeci na czerwono, a dodatkowo DSL jest zielona, to znaczy, że nie masz sesji. Są dwie możliwości. Pierwsza, kontakt z infolinią i prośba o weryfikację sesji i loginu( co zalecam) . Druga, to reset do ustawień fabrycznych modemu przez co stwierdzisz, czy aby modem nie zgubił ustawień i nie ma zwisu. W pierwszym przypadku warto abyś zerknął na stronie menu modemu 192.168.1.1 ( login admin, a hasło 8 pierwszych znaków klucza WPA ) czy w zakładce internet masz wpisane login i hasło neo. Jeśli masz te dane, wpisz ponownie. Jeśli masz te dane zawsze możesz wpisać login rejestracja@neostrada.pl i hasło rejestracja. Sprawdzisz czy na rejestracyjnych osiągasz stronę startową www.orange.pl. Później wpiszesz te Swoje, właściwe.
Jeśli osiagniesz strone Orange, to znak, że wysypały się login z hasłem. Jeśli nie, problem z odbiorem Twojego loginu i hasła na centrali, czyli nic nie zrobisz...
Cokolwiek nie zrobisz, niczego nie zepsujesz...Jak to u Ciebie, i tak musisz wzywać technika. Jak poza, musisz czekać na naprawę. Może to modem? To sprawdzisz wstepnie po resecie do fabryki
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »