- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Od dłuższego czasu mam problem częstymi i długimi resetami funboxa 2.0 lecz dzisiaj od rana wszystko padło. Na zielono święci się dioda zasilania i Wi-Fi. Miga dioda DSL najpierw powoli po czym przespiesza i gaśnie. Gdzie może leżeć wina. Modem czy jednak kabel?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Lukasz301 może być uszkodzona linia, port w centrali lub ogólny problem na styku router centrala. Trzeba zgłosić na infolinii , czacie z prośbą o sprawdzenie linii, centrali. Coś padło na linii lub w centrali, skoro router nie może się zsynchronizować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu - migająca dioda DSL
Witaj @Lukasz301 .
Mam zgadywać? Stawiam na uszkodzenie linii telefonicznej. Albo może wysunął Ci się kabelek RJ11 z gniazdka. Być może gdybyś napisał coś więcej to domysły byłyby trafniejsze, bo te prawie na pewno na nic Ci się nie przydadzą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu - migająca dioda DSL
Wszystkie kable przy modemie i gniazdku są ok, nawet podpiąłem na innych i dalej to samo. Żaden nie jest luźny etc. Próbowałem także połączenia na starym modemie i efekt ten sam. DSL próbuje złapać synchro ale się nie udaje. Reset do fabrycznych też nic nie dał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu - migająca dioda DSL
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu - migająca dioda DSL
Orange love z netem do 10 mega. Stacjonarny tel też jest i brak sygnału w nim ale on idzie przez modem więc jak modem lezy to tel też. Od zawsze tak było.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Lukasz301 może być uszkodzona linia, port w centrali lub ogólny problem na styku router centrala. Trzeba zgłosić na infolinii , czacie z prośbą o sprawdzenie linii, centrali. Coś padło na linii lub w centrali, skoro router nie może się zsynchronizować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu - migająca dioda DSL
@Lukasz301 , najwygodniej i od razu możesz dla pewności podeprzeć się diagnostyką w aplikacji Funbox. Tam też od razu możesz zgłosić problem w dedykowanym przycisku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu - migająca dioda DSL
Zgłoszone przez maxa i faktycznie jakąś usterka jest. Technik na wtorek ma być. Zobaczymy co wyjdzie dalej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu - migająca dioda DSL
Skoro to rozwiązuje Twój problem to pozostaje się cieszyć.