- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do modemu, a problemy z internetem
@sizeee7110jeśli masz problem tylko z aplikacją Microsoft Teams to spróbuj ją odinstalować i zainstalować ponownie. Także zerknij do tego poradnika moze coś Ci pomoże Nie mogę ponownie nawiązać połączenia z aplikacją Microsoft Teams https://support.microsoft.com/pl-pl/office/nie-mog%C4%99-ponownie-nawi%C4%85za%C4%87-po%C5%82%C4%85c...
A próbowałeś zalogowac się poprzez przeglądarkę np Firefoxa lub inną pod tym linkiem i sprawdzenie czy Ci poprawnie działa https://www.microsoft.com/pl-pl/microsoft-teams/log-in
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do modemu, a problemy z internetem
@sizeee7110 i mając ten adres i podłączony do niego jeden laptop to działa? Czyli bez Twojego routera. Jaki masz adres za Twoim routerem? Na ilu urządzeniach weryfikujesz?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do modemu, a problemy z internetem
@agat13napisał(-a)@sizeee7110 i mając ten adres i podłączony do niego jeden laptop to działa? Czyli bez Twojego routera. Jaki masz adres za Twoim routerem? Na ilu urządzeniach weryfikujesz?
Laptop ma taki sam jaki miał wcześniej router, sprawdzam na dwóch komputerach, laptopie i telefonie.
Problem nie jest tylko z aplikacją teams ale też innymi komunikatorami
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do modemu, a problemy z internetem
@sizeee7110 teraz , po tym co napisałeś proponuję kontakt z właścicielem usługi, reset modemu do fabryki i ewentualnie weryfikację na jego sprzęcie, a później zgłoszenie problemu na infolinii
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do modemu, a problemy z internetem
@sizeee7110napisał(-a)W tym właśnie problem ze nie mam dostępu jakiegokolwiek do FB, mam tylko dostęp do swojego routera który jest podłączony do gniazda w ścianie
To nie jest Twoja umowa internetowa? Jeśli nie Twoja, to musisz niestety rozmawiać z jej właścicielem. Nawet gdyby ktoś wiedział jak się włamać na sprzęt Operatora bez autoryzacji, to wątpię żeby tego typu porady były tolerowane. A bez dostępu do modemu nic się nie dowiesz.
Jaka to jest w ogóle umowa? Jaki typ modemu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do modemu, a problemy z internetem
@sizeee7110 a po co Ci tam router? Jak masz kilka urządzeń to sobie prostego switcha wstaw i tyle. Po co komplikować. Może właściciel zablokował jakieś porty. Skontaktuj się z nim.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do modemu, a problemy z internetem
Nie znam szczegółów umowy ani jaki typu jest modem. Będę się kontaktował z właścicielem dziękuję za pomoc wszystkim i za rady
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »