Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Bezczelne zachowanie pracowników Orange, problem z Aplikacją i 3 miesięczne zbywanie instalacji świa


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 14
  • 0

Bezczelne zachowanie pracowników Orange, problem z Aplikacją i 3 miesięczne zbywanie instalacji świa

  

Przechodząc do sedna 28.10 złożyłem zamówienie na pakiet orange love, data instalacji swiatlowodu byla ustalona na 8.11 listopada, zostala ona przełożona bez podania przyczyny na 17.11 po czym otrzymałem wiadomość, że istalacja sie nie odbędzie w wyznaczonym dniu i mam czekać na wiadomość z wyznaczeniem nowej daty. Nie doczekałem się!

W międzyczasie zmarnowałem ponad 10 godzin na rozmowy z niekompetentnymi pracownikami na czacie, którzy nie potrafili mi powiedzieć dlaczego nie mogę zalogować sie do aplikacji w telefonie, zbywali mnie i traktowali jak przygłupa, po 3 miesiącach dalej nie mogę korzystać z aplikacji i odbierać pakietów, które mi przysługują czy wykupować pakiety.

3.01 zapytałem się co z moim internetem i aplikacją dostałem odpowiedź, że BYŁ BŁĄD W SYSTEMIE I NIKT NIE WIEDZIAŁ O INSTALACJI co jest dla mnie wierutnym kłamstwem, ponieważ pisałem i dzwoniłem do Orange o date instalacji i każdy mnie zapewniał, że niedługo usługa będzie wykonana.

Do tej pory nie mogę korzystać ani z internetu ani z aplikacji.

Jest 7.01 a ja nawet nie otrzymałem sms z nową datą instalacji czy nawet przeprosinami! Mam już dość wykupowania pakietów danych od operatorów i udostępniania ich przez hotspot w momencie gdy ja i moje dzieci pracujemy zdanie. Żadnego kontaktu ze strony Orange w mojej sprawie nie dostałem i nie wiem kiedy będe mógł korzystać z moich pakietów, a w momencie gdy chciałem rozwiązać umowę z ich winy powiedzieli mi, że jest to niemożliwe i zapłace za zerwanie umowy! Żenada, nie polecam

259751304_675040096988570_3665805280949161532_n.jpg

 

________________
* Wpis poddany edycji – usunięto czat obsługowy – moderator Kinga

17 ODPOW. 17

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2112
  • 5954
  • 197

Bezczelne zachowanie pracowników Orange, problem z Aplikacją i 3 miesięczne zbywanie instalacji świ

Apka nie będzie działać bo nie ma usług.
Jeżeli instalacja nie doszła do skutku z winy Orange, to umowa jest anulowana i nie ważna, poza tym piszesz że zamówiłeś usługę, ale nie piszesz że podpisałeś umowę.
Składałeś reklamację w sprawie ?
Oczywiście nie powinno tak być, że nie masz informacji co dalej z instalacją usługi. Co dalej ? My Ci nie powiemy bo nie wiemy co się stało z zamówieniem. Możemy poradzić abyś złożył w sprawie reklamację w której jasno określ żądania. Albo Orange podłączy, albo rezygnujesz z usługi z winy Orange bez konsekwencji finansowych.

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

Bezczelne zachowanie pracowników Orange, problem z Aplikacją i 3 miesięczne zbywanie instalacji świ

Jeżeli jest jak piszesz i dalej nie podłączyli Ci usługi, to możesz domagać się rekompensaty za niepodłączenie usługi w terminie miesiąca czasu od podpisania umowy. Napisz w tej sprawie reklamację, opisz sytuację, swoje wymagania, wraz z tą rekompensatą i powinno to przyśpieszyć działania, bo rozumiem że techniczne możliwości posiadasz do podłączenia światłowodu?


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6346
  • 25938
  • 216

Bezczelne zachowanie pracowników Orange, problem z Aplikacją i 3 miesięczne zbywanie instalacji świ

@FanatykTuktuków 

Chciałbym się tylko upewnić jaki jest cel Twojego postu. Czy chcesz po prostu wyrazić Swoją opinię i przestrzec innych potencjalnych klientów przed zawieraniem umowy z Orange? Czy może masz jakieś pytanie lub problem w którym moglibyśmy pomóc? To jest forum samopomocowe, więc cóż... na wyrazy empatii, solidarności i dobre rady możesz liczyć, ale w Twojej konkretnej sprawie nikt nic nie zrobi bo nie ma jak. To tak dla jasności.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 14
  • 0

Bezczelne zachowanie pracowników Orange, problem z Aplikacją i 3 miesięczne zbywanie instalacji świ

Odnośnie aplikacji to podpisałem uwowę w pakiecie orange love i od października mam abonament oraz telefon. Dostępu nie mam jedynie w aplikacji, także aplikacja powinna działać. 

 

Rozumiem. Posiadam usługi w Orange od 2014 roku. Chciałbym się dowiedzieć, co w tej sytuacji mogę zrobić, ponieważ cały czas jestem odsyłany do innego działu i muszę za każdym razem tracić czas na na tłumaczenie każdemu pracownikowi z osobna. Jestem już wyczerpany tym tematem i nie chce mi sie użerać z nimi dlatego postanowiłem napisać o tym na forum licząc, że ktoś miał podobną sytuacje lub mógłby mi powiedzieć do kogo mam się zgłosić, ponieważ pracownicy odpowiadają mi,że w tej sytuacji nic nie mogą zrobić a gdy proszę ich o kontakt z kimś ważniejszym lub jednym pracownikiem, który poprowadzi moją sprawę jestem ignorowany.

 

tak jak pisałem, byłem cały czas zbywany i za każdym razem gdy z kimś z tej firmy rozmawiałem to słyszałem tą samą śpiewkę, że niedługo bedzie wszystko załatwione i tak to sie wydłużyło. chciałem chociaż otrzymać pakiet danych na okres do montażu instalacji podając za powód nawet to, że co środe są niespodzianki w aplikacji do której nie mam dostępu, korzystając z tych usług otrzymałem odpowiedz, że nie należy mi się to i koniec tematu. pisałem to kilkakrotnie na maile orange jednak nie dostalem zadnej odpowiedzi i do konca juz nie wiem komu mam to wyslac przez infolinie i czat reklamacja była składana kilkanaście razy i nie dostałem żadnej konkretnej odpowiedzi

 

 

_______________

*Połączenie trzech postów w jeden - moderator Wojciech.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

Bezczelne zachowanie pracowników Orange, problem z Aplikacją i 3 miesięczne zbywanie instalacji świ

Złóż reklamację przez czat albo przez salon. Powolaj się na ten punkt umowy o którym wspominałem wyżej. Zawsze to będzie jakaś rekompensata za niedbalstwo Orange. Zażądaj odpowiedzi szczegółowej kiedy podłączenie nastąpi, do czasu podłączenia poproś o pakiet danych w ramach rekompensaty, wspomnij że mają na odpowiedź 30 dni od dnia kiedy składasz tą reklamację. 

Na poprzednie reklamację co Ci dokładnie odpisali? Co w końcu z tymi technicznymi możliwościami podłączenia światłowodu? Nie jest to właśnie przeszkodą, że nie masz wszystkiego dopiętego w infrastrukturze w Twojej okolicy?


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6346
  • 25938
  • 216

Bezczelne zachowanie pracowników Orange, problem z Aplikacją i 3 miesięczne zbywanie instalacji świ


@FanatykTuktukównapisał(-a)

...

postanowiłem napisać o tym na forum licząc, że ktoś miał podobną sytuacje lub mógłby mi powiedzieć do kogo mam się zgłosić

...


Żeby wiedzieć czy sytuacja jest podobna "ktoś" musiałby wiedzieć jaka jest Twoja sytuacja, tymczasem Twój opis jest nieco chaotyczny i mało konkretny. W dodatku, sądząc z tego opisu, Twoja sytuacja jest dość... złożona.

Odpowiedź na pytanie do kogo się zgłosić już dostałeś od @-brtk- : do BOK, w formie formalnej reklamacji, albo pisemnie albo przez czat z poziomu portalu Mój Orange.

Rozumiem Twoją frustrację i poirytowanie, jednak jedyne co możesz z tym w tej sytuacji zrobić to uzbroić się w cierpliwość i wykazać większy poziom asertywności. Jeśli Ci się to uda, to jestem przekonany że załatwienie sprawy będzie łatwiejsze.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 14
  • 0

Bezczelne zachowanie pracowników Orange, problem z Aplikacją i 3 miesięczne zbywanie instalacji świ

możliwość podłączenia światłowodu jest i nie jest to przeszkodą, termin instalacji był zmieniany 2 razy smsowo, od 2 miesięcy nie mogłem dodzwonić sie do firmy montażowej, a w Orange za 1 i 2 razem nie miał żadnych informacji na ten temat, gdybym nie upominał się o termin to nikt nie wiedzial by, że mają do mnie przyjechać.składałem reklamacje przez czat i właściwie to nic z tego nie wynikło, żadnej konkretnej odpowiedzi, czegokolwiek.Gdy pytałem się o pakiet otrzymałem odpowiedz, że nie kwalifikuje się do otrzymania rekompensaty,ponieważ konsultant mi powiedział, że "jedynymi warunkami otrzymania darmowego pakietu są: zgłoszenie awarii Neostrady/Światłowodu -Posiadanie aktywnej usługi Neostrada/Światłowód -Podanie numeru zarejestrowanego w Orange". na czacie jedyną odpowiedzią jest, że "data instalacji zostanie potwierdzona sms-owo" a za 1 razem pracowicy nawet nie wiedzieli, że data instalacji jest presunięta, ponieważ nie zostało to wprowadzone do systemu...  wysłałem obszernego maila, na email który znalazłem w internecie, jednak odpowiedzi nie otrzymałem i do końca nie wiem jaki jest status mojej sprawy.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

Bezczelne zachowanie pracowników Orange, problem z Aplikacją i 3 miesięczne zbywanie instalacji świ

Przez maila nie załatwisz nic, jedyne co to możesz jeszcze napisać list polecony do siedziby Orange. Sprobuj jeszcze przez salon to załatwić, może jak porozmawiasz w 4 oczy i wytłumaczysz to dokładnie, to coś ruszy. Nie zapomnij tylko o reklamacji. Niestety nie ma tutaj złotego środka, trzeba samozaparcia w celu rozwiązania sprawy, dobrze argumentować, z każdym co rozmawiasz na infolinii zapisywać imiona i nazwiska osób, numery spraw. 

Bo rozumiem, że umowę masz podpisaną, tylko instalacja jeszcze się nie odbyła?

Anonim

Nie dotyczy

Bezczelne zachowanie pracowników Orange, problem z Aplikacją i 3 miesięczne zbywanie instalacji świ

Tak jak wyżej radzą. Jak masz źle doświadczenia z kontaktem z BOK to wizyta w salonie. Trochę mnie dziwi, że nie było w stanie przekazać żadnych informacji o powodach przełożenia. Może to być wizyta w salonie jak wyżej radzą wizyta w salonie. Ale nie licz, że od ręki pracownik Tobie powie kiedy będzie technik. Może coś więcej wyciągnie z systemu o reklamacja. Jak nie to możesz po prostu wkleić treść takiej reklamacji pracownikowi na czacie albo wysłać listem. 

 

Podpisałeś umowę na pakiet Love a przeszła tylko komórka na razie i takich sytuacjach aplikacja rzeczywiście potrafi walić błędami. 

 

Życzę owocnych kontaktów z pomarańczowymi i podziel się z nami rezultatem.