Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Highlighted
Poziom 7, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

[BYDGOSZCZ] Kontakt to działu zajmującego się światłowodem w Bydgoszczy

Witam, 

 

Miałem umowę na FunPacka do 22 lutego br. Na początku stycznia skontaktował się ze mną przedstawiciel Orange, przedstawiając ofertę internetu światłowodowego. Strasznie we wszystkim namotał. Dostałem od nich internet LTE na 3 miesiące za darmo w ramach zdecydowania się na migrację do technologii światłowodowej, która miała nastąpić w połowie lutego. Umowa FunPacka wygasła, nie mogę podpisać nowej, bo nie będę mógł scalić wszystkich usług (mając internet kablowy i mobilny) w jedną ofertę LOVE, zostałbym wtedy z tym mobilnym na 2 lata. Termin założenia światłowodu przesuwa się z dnia na dzień. Pierw podano mi informację o początku marca, następnie w połowie, później 21 marca, ostatnio 24 marca, a w salonie konsultant ma informację, że 24 marca światłowód był u mnie w kamienicy podłączony ale wywala mu błąd przy próbie utworzenia nowej umowy. Pytał czy tego dnia coś było u mnie na klatce robione - nic mi o tym nie wiadomo.

 

Do czego zmierzam, z infolinii Orange nic nie wiedzą, w salonie proszą o cierpliwość, a ja nie wiem zupełnie na czym stoję. Dlatego prosiłbym o kontakt do osoby zajmującej się światłowodami na terenie Bydgoszczy, bo ileż można czekać. 1.5 miesiąca i nikt nic nie wie, paranoja.

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Konto usunięte
Nie dotyczy

[BYDGOSZCZ] Kontakt to działu zajmującego się światłowodem w Bydgoszczy

@pykpykTakich osób nie ma, tym bardziej na forum domyślam się, że Salon już twoja sprawa załatwia.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 7, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

[BYDGOSZCZ] Kontakt to działu zajmującego się światłowodem w Bydgoszczy

[ Edytowane ]

Salon moją sprawę załatwia od miesiąca i do dziś żadnych konkretów nie uzyskałem. W niedzielę zgłosili się z prośbą o informację do kierownika zajmującego się światłowodami, jednak pytałem dziś w salonie i nie uzyskali jeszcze odpowiedzi. Czy naprawdę tak trudno jest się określić w jakim terminie będzie ten światłowód podłączony? Ile można zmieniać zadeklarowany termin, bo póki co usłyszałem już 4 różne i do dziś żaden z nich się nie sprawdził. Na forum nie, na infolinii nie, w salonie też nikt nic nie wie. To gdzie w takim razie mam się takich rzeczy dowiadywać?

0 Lubię to
Odpowiedz
Konto usunięte
Nie dotyczy

[BYDGOSZCZ] Kontakt to działu zajmującego się światłowodem w Bydgoszczy

Ciekawe kto dostał zlecenie na budowę, może eltel??

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 40, Guru *****
  • 25617
  • 14883
  • 1146

[BYDGOSZCZ] Kontakt to działu zajmującego się światłowodem w Bydgoszczy

Jeśli ktoś Ci to obiecał, to złóż reklamację np. na mój Orange. Wtedy dostaniesz konkret.

Standardowo promocje na internet mobilny z opcją migracji na światłowód mają informacje w którymś regulaminów, że termin jest tylko przybliżony, a nie pewny.
.
0 Lubię to
Odpowiedz