Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Bardzo wysoki ping i słabe łącze


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Bardzo wysoki ping i słabe łącze

Witam, posiadam od paru dni internet od Orange 300mb/s na światłowodach.

Pojawiły się spore problemy, screen niżej.

Co powinienem zrobić ? 


134019501.png
4 ODPOW. 4
Anonim

Nie dotyczy

Bardzo wysoki ping i słabe łącze


Pracuję w Orange
  • 60
  • 44
  • 6

Bardzo wysoki ping i słabe łącze

Z pingami sam nic nie zrobisz.

 

Zrób najpierw pomiar prędkości na ookla, albo jeszcze lepiej na orange.pl/pomiar. Orange ma wgląd również do wyników pomiarów na speedtest.net, jednak te ze strony Orange są bardziej wiarygodne.

 

Wykonaj kilka pomiarów, najlepiej o różnych porach dnia i później zgłoś problem techniczny przez infolinie lub MójOrange.

 

 

Anonim

Nie dotyczy

Bardzo wysoki ping i słabe łącze

@ValiooX jeśli łączysz się ze swoim routerem przez Wifi to połącz się kablem i wówczas zrób test. Jeśli problem nadal będzie się powtarzał to skontaktuj się z BOK. Tak jak pisał również kolega powyżej zrób kilka testów o różnych porach. Pogorszenie parametrów może być również spowodowane tym że masz podłączonych na raz parę urządzeń - ale zalecam kontakt z BOK, niech Ci zrestartują w systemie ustawienia.

Anonim

Nie dotyczy

Bardzo wysoki ping i słabe łącze

@ValiooXSprawdź proszę, czy któryś z powyższych wpisów jest odpowiedzią na Twój temat. Jeżeli tak, oznacz go proszę jako rozwiązanie. Dzięki temu inni użytkownicy będą mogli szybko znaleźć interesującą ich odpowiedź.