- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo wysoki ping i słabe łącze
Witam, posiadam od paru dni internet od Orange 300mb/s na światłowodach.
Pojawiły się spore problemy, screen niżej.
Co powinienem zrobić ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo wysoki ping i słabe łącze
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo wysoki ping i słabe łącze
Z pingami sam nic nie zrobisz.
Zrób najpierw pomiar prędkości na ookla, albo jeszcze lepiej na orange.pl/pomiar. Orange ma wgląd również do wyników pomiarów na speedtest.net, jednak te ze strony Orange są bardziej wiarygodne.
Wykonaj kilka pomiarów, najlepiej o różnych porach dnia i później zgłoś problem techniczny przez infolinie lub MójOrange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo wysoki ping i słabe łącze
@ValiooX jeśli łączysz się ze swoim routerem przez Wifi to połącz się kablem i wówczas zrób test. Jeśli problem nadal będzie się powtarzał to skontaktuj się z BOK. Tak jak pisał również kolega powyżej zrób kilka testów o różnych porach. Pogorszenie parametrów może być również spowodowane tym że masz podłączonych na raz parę urządzeń - ale zalecam kontakt z BOK, niech Ci zrestartują w systemie ustawienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo wysoki ping i słabe łącze
@ValiooXSprawdź proszę, czy któryś z powyższych wpisów jest odpowiedzią na Twój temat. Jeżeli tak, oznacz go proszę jako rozwiązanie. Dzięki temu inni użytkownicy będą mogli szybko znaleźć interesującą ich odpowiedź.