- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd uwierzytelniania Neostrada FunBox 3
Cześć!
Internet nagle zniknął. Podczas próby połączenia powiadomienie Orange sugerowało ponowne uruchomienie modemu.
Po ponownym uruchomieniu modemu FunBox 3 login i hasło Neostrada wyświetlają błąd. Wskaźnik Internetu na modemie miga na czerwono.
Login "rejestracja@neostrada.pl" i hasło "rejestracja" również dają błąd.
Pomóż mi proszę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd uwierzytelniania Neostrada FunBox 3
@thymerosemary wygląda, że masz awarię na linii lub uszkodzony router. Bez pomocy technika nie obędzie się. Zadzwoń na infolinię i zgłoś zaistniały problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd uwierzytelniania Neostrada FunBox 3
@thymerosemary tak jak pisze kolega @ketrasaArtur wykonaj zgłoszenie, na infolinii zrobią zdalnie diagnostykę i dowiesz się w czym problem, tu masz opisane co i jak https://www.orange.pl/omnibook/zglaszanie-problemow-technicznych-w-moj-orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd uwierzytelniania Neostrada FunBox 3
@thymerosemary jeśli to nie ogólna awaria, to zapytam czy robiłeś cesję?
To typowy objaw po restarcie sesji po wykonaniu przepisania usługi.
Jeśli nie, zgłoszenie na czacie problemu.
Jeśli tak, prośba o wygenerowanie właściwego hasła i wpisanie go ręcznie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd uwierzytelniania Neostrada FunBox 3
@thymerosemarynapisał(-a)...
Wskaźnik Internetu na modemie miga na czerwono.
...
Masz na myśli diodę numer trzy od lewej? Czy może numer dwa? Jeśli numer dwa to nie masz w ogóle sygnału, jeśli numer trzy to problemem jest "tylko" nawiązanie sesji. Tak czy owak nie obędzie się bez pomocy BOK, IMHO.
Jeśli nie ma sygnału, to istnieje ewentualność że sam coś uszkodziłeś, ale skoro tego nie kojarzysz to i tak lepiej wezwać pomoc niż samemu próbować naprawiać (bo można bardziej zepsuć).
Przy braku sygnału, jeśli masz osobny ONT i do FB3 dochodzi z niego kabel eternetowy, to nie zaszkodzi to połączenie sprawdzić mechanicznie (rozłącz - połącz). Jeśli do FB3 dochodzi światłowód, to możesz ewentualnie zweryfikować w menu modemu jak wygląda jakość sygnału światłowodowego - to by zweryfikowało naturę problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd uwierzytelniania Neostrada FunBox 3
@j131 czy jak jest brak sygnału, to info na modemie o tym nie informuje?
Jeśli to brak sesji, to słusznie info to wyjaśniło i akcja z parametrami rejestracyjnymi była ok.