- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd na stronie uniemożliwiający przedłużenie umowy
Dzień dobry,
od ostatniej przerwy technicznej nie można dokończyć przedłużenia umowy (tak, przed przerwą próbowałam i wszystko działało). Po wybraniu rodzaju internetu i adresu, pojawia się możliwość wyboru czasu trwania umowy - dwa przyciski: "bezterminowo" i "24 miesiące". Domyślnie zaznaczony jest "bezterminowo" i nie można zmienić na opcję "24 miesiące". W konsoli przeglądarki pojawia się błąd "Uncaught TypeError: e is undefined" (Firefox) lub "Uncaught TypeError: Cannot read property 'mainServices' of undefined" (Chrome) za każdym razem, gdy klika się przycisk "24 miesiące".
Problem zgłaszałam trzy razy (Twitter + 2 razy czat); konsultanci w odpowiedzi wysyłali mi na maila gotową ofertę, ale po użyciu linku z tych maili formularz wysypuje się w tym samym miejscu. Nie wiem, komu jeszcze mam to zgłosić, żeby w końcu zostało naprawione, więc piszę też o tym tutaj.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd na stronie uniemożliwiający przedłużenie umowy
@niktosiu zanim zaczniesz zamawiać wyczyścić ustawienia przeglądarek. Ciasteczka, hasła i historię. Dopiero wtedy zamawiaj.. Powiedz czy zadziała
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd na stronie uniemożliwiający przedłużenie umowy
@niktosiu jeżeli masz włączonego Adblocka (lub inną blokadę reklam) to go wyłącz i spróbuj ponownie złożyć zamówienie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd na stronie uniemożliwiający przedłużenie umowy
Wyłączone wszystko, co jest możliwe, wyczyszczona przeglądarka. Ciągle nic, te same błędy. Dodatkowo próbowałam w Edge (nigdy wcześniej nie uruchamiana) i pojawia się ten sam błąd.
Zainstalowałam aplikację Mój Orange, bo myślałam, że tam przejdzie, ale też nie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd na stronie uniemożliwiający przedłużenie umowy
@niktosiu a spróbuj zaznaczyć na próbę " bezterminowo " i zobacz czy przejdzie jedno okno dalej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd na stronie uniemożliwiający przedłużenie umowy
Jeśli zostawię opcję "bezterminowo" to normalnie przechodzi dalej do wyboru czy chcę Internet czy Internet z TV.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd na stronie uniemożliwiający przedłużenie umowy
@niktosiu spróbuj zaznaczyć co chcesz przedłużyć, tak przechodź dalej aż do potwierdzenia wyboru, a wtedy anuluj zamówienie i spróbuj jeszcze raz zaznaczyć opcję 24 miesiące.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd na stronie uniemożliwiający przedłużenie umowy
@niktosiu podejrzewam błąd aplikacji. Spróbuj z innego niezależnego kompa. Jeśli i ten zawiedzie, zostaje tylko reklamować na infolinii
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd na stronie uniemożliwiający przedłużenie umowy
@niktosiu jeszcze propozycja, zainstaluj w telefonie aplikację Mój Orange i spróbuj przez apkę przedłużenia umowy.
Edit.
Sorki nie doczytałem że już próbowałaś.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd na stronie uniemożliwiający przedłużenie umowy
Próbowałam na innym komputerze - to samo. Przeglądarka w telefonie - to samo.
Natomiast:
Jeśli wybiorę opcję "bezterminowo", mogę przejść do następnego kroku. W następnym kroku zmieniam opcję z "Internet" na "Internet z TV i telefonem internetowym". Z tą opcją zaznaczoną wracam do poprzedniego kroku i mogę zmienić czas trwania umowy na "24 miesiące", więc zmieniam. Znowu przechodzę do wyboru opcji i tym razem nie mogę zmienić z "Internet z TV" na sam "Internet" i mam te same błędy.
- « Poprzedni
- Następny »