Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Awaria internetu - stabilizacja linii


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 6
  • 0

Awaria internetu - stabilizacja linii

Witam, 

mam taki problem i nie wiem co z nim zrobić. Od tygodnia występuje u mnie problem z internetem. Często rozłączało i spadała przepustowość linii. Przez 3 lata nie było większych problemów, przepustowość mojej linii to 12 mb/s. Internet działał stabilnie czasami musiałem zgłosić awarię, ale na drugi dzień technik dzwonił i informował, że już jest wszystko ok. Od czwartku do soboty miałem koszmar. FunBox 2 wyłączał się i włączał i tak cały czas. Przepustowość spadła do 4 mb/s, co na speedteście daje około 3mb/s. Ciężko włączyć nawet dziecku bajkę na youtube, bo internet muli, długo buforuje. Poprzez czat zgłosiłem 5 razy awarię, podawałem swój numer telefonu było potwierdzenie zgłoszenia awarii, a orange dzisiaj twierdzi, że oni w systemie nie mają żadnego zgłoszenia. Pisząc z nimi na czacie na facebooku zrobiłem kolejne zgłoszenie wysłałem potwierdzenie dalej twierdzą, że nic nie ma. Postanowiłem napisać na czacie na stronie orange do działu technicznego. Ku mojemu zdziwieniu Pani Magda potraktowała mnie jak... Nie chciała przyjąć zgłoszenia awarii, bo jest włączona automatyczna stabilizacja linii. Jak nalegałem, żeby przyjęła zgłoszenie to chciała wysłać do mnie płatnego 129 zł technika.  Nie rozumiem tego?! Poprosiłem o zresetowanie łącza, też tego nie zrobiła. Nie wiem co mam robić do kogo się zgłosić, ale nie mam zamiaru przez rok umowy mieć internet 3mb/s (a może nawet mniej, bo ciągle spada), z którego w domu korzysta kilka osób. Mam podpisaną umowę  w pakiecie orange love, płacę za internet tyle co inni za światłowód do 300 mb/s, a mam...

2 ODPOW. 2

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Awaria internetu - stabilizacja linii

Złóż reklamację jeśli to już długo trwa.

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 78
  • 21
  • 0

Awaria internetu - stabilizacja linii

Zadzwoń na infolinie, stabilizacja łącza nie ma nic wspólnego z przyjęciem nowego zgłoszenia(bynajmniej u mnie nie miało) oni w systemie mają bzdury popisane.Jeżeli nie to tak jak napisał poprzednik pisz reklamacje.