- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja internetu
Witam, podpisałem u was umowę na internet 4gLTE powiedziano mi że karta będzie aktywna po 24 godzinach i mogę korzystać z niej w telefonie jak ruter ponieważ jestem w delegacji i nie mam dostępu do normalnego rutera .Po włożeniu karty normalnie prosi o pin po wpisaniu mam brak usługi tylko połączenie alarmowe ,minęły już jakiś czas temu 24 godziny a ja dalej mam brak usługi dodam że mam wszystko skonfigurowane tak jak trzeba ,moje pytanie to co mam teraz zrobic? i czy ta karta jest aktywna ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja internetu
@Mateuszkaczmarc jeżeli karta jest tylko do transmisji danych to nie będzie usług telefonicznych (rozmów).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja internetu
Chodzi mi o to że jest brak zasięgu ,mam dual SIM a od rozmów mam inną kartę SIM , chciałbym korzystać z niej z internetu lecz nie mogę i wydaje mi się że ta karta jest nie aktywna jeszcze i nie wiem co mam zrobic
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja internetu
Jeśli dobrze zgaduję to tę kartę do rozmów masz dłużej. Być może akurat tam gdzie jesteś jest słaby zasięg nadajników. Co do tej karty do transferu, czy udało Ci się uzyskać jakieś połączenie z internetem? Czy w ustawieniach telefonu ta nowa została wskazana jako ta, przez którą ma iść transmisja?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja internetu
Przebywam w Warszawie i zasięg jest bardzo dobry .Wszystko jest ustawione tak jak powinno być ,nic z ta karta nie zrobiłem oprócz wpisania pinu w lewym górnym rogu gdzie przy drugiej karcie pisze Orange jest brak usługi i w miejscu gdzie jest pokazany zasięg jest krzyżyk .Wydaje mi się że ta karta jest nie aktywna bo raczej nie jest wadliwa .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja internetu
W takim razie, albo musisz jeszcze trochę poczekać, albo skontaktować się z BOK żeby sprawdzili aktywację karty. Tu na forum nikt z użytkowników nie ma wglądu w dane klientów, więc nic więcej nie poradzimy. Tym bardziej że jeśli Cię dobrze rozumiem, nie masz gdzie - inne urządzenie - możliwości sprawdzenia działania tej nowej karty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja internetu
Tak myslalem , dziękuję za pomoc .Jeszcze jedno pytanie aktywacja jest od momentu podpisania umowy czy uruchomienia karty po raz 1 ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja internetu
@Mateuszkaczmarc szczerze mówiąc nie mam pojęcia. Poczytaj tutaj: https://www.orange.pl/omnibook/karta-sim#scrollNav-6
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja internetu
@Mateuszkaczmarc czy umowa była podpisana online, czy w salonie? Jeśli online, to czy składana była deklaracja natychmiastowego uruchomienia usługi?
Często się zdarza, że po podpisaniu umowy online, usługa zostanie aktywowana po 14 dniach, chyba, że złożona została deklaracją uruchomienia usługi przed upływem 14-tu dni.
W przypadku umowy podpisanej w salonie, usługa powinna działać w kilka minut. Jeżeli nie działa, to coś w salonie nuidopatrzyli lub nie wysłali jeszcze dokumentów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja internetu
@ketrasaArtur tak czy siak tylko kontakt z BOK może dać odpowiedzi.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »