- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja internetu
@Misiek62 jeszcze jak by @Mateuszkaczmarc podał, gdzie została zawarta umowa, hesli salon, to też by wyjaśniło, że może to jakieś niedopatrzenie techniczne od strony operatora.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja internetu
@Mateuszkaczmarc może sprawę wyjaśni ten artykuł z Bazy wiedzy - https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Telefony-i-tablety/Aktywacja-karty-SIM/ta-p/70
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja internetu
@Mateuszkaczmarcnapisał(-a)Przebywam w Warszawie i zasięg jest bardzo dobry .Wszystko jest ustawione tak jak powinno być ,nic z ta karta nie zrobiłem oprócz wpisania pinu w lewym górnym rogu gdzie przy drugiej karcie pisze Orange jest brak usługi i w miejscu gdzie jest pokazany zasięg jest krzyżyk .Wydaje mi się że ta karta jest nie aktywna bo raczej nie jest wadliwa .
To kontaktuj się z BOK Orange, poprzez czat czy telefon, karta sim nie aktywowana, nie ma prawa działać, wyjaśń to w Orange, tu nie mamy dostępu do twojego konta, jakby była taka opcja, to aktywowalibyśmy ci usługi 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »