Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

światłowód się rwie i muli


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 2
  • 0

światłowód się rwie i muli

Witam!

Mam ogromny problem. Dałem się oczarować konsultantce i zwykłą neostradę, która chodziła bezawaryjnie, zamieniłem na światłowód.

I zaczął się dramat. Internet na Liveboksie 3.0 się stale rwie. Już jestem po zmianie pierwszego egzemplarza Liveboxa, nadal światłowód oznacza dla mnie DRAMATYCZNE spowolnienie, ciągłe zrywanie połączenia, a wręcz - zwłaszcza wieczorami - przerwy w dostawie internetu. Technicy byli u mnie 3 razy. Raz zbadali prędkość przesyłu danych, orzekli że jest "znakomicie" - i poszli.

Po ostatnim zgłoszeniu, kiedy Livebox w ogóle samoistnie wyłączył się na ok. 20 minut - i nic nie pomogło, żadne resety - przyjęto kolejne zgłoszenie, ale już nikt się nie zjawił. Pewnie myślą, że trafili na wariata.

A ja jestem w kropce. Robię np. przelew bankowy - a tu nagle, w trakcie operacji - zonk, połączenie zerwane i muszę szybko robić hot spota z telefonu.

Płacę za to wszystko, miała być kosmiczna różnica jakościowa - i jest, ale w dół.

 

Ktoś ma podobne doświadczenia? Jak sobie z tym poradzić?

 

21 ODPOW. 21

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4795
  • 121

światłowód się rwie i muli

Sprawdź dopisek adresu neostrady w ruterze...jeśli jest z "ipv6" usuń dopisek...powinno poprawić osiągi neo...

Szczegóły tutaj: https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Światłowód-i/Problemy-z-protokołem-quot-IPv6-quot/ta-p/19036/j...

Pozdrawiam
Maciej

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 389
  • 1764
  • 5

światłowód się rwie i muli

Dziwna sprawa. Światłowód to poprawa jakościowa, a nie pogorszenie. Proponuję Ci zrobić zgłoszenie przez aplikację Mój Orange i dodatkowo wysłać reklamację. Ciekawe że masz liveboxa 3. Nie pomyliłeś z funboxem 3 ?


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 2
  • 0

światłowód się rwie i muli

oczywiście - pomyliłem. chodzi o Funboxa 3. sorry.

rzeczywiście dziwna sprawa - dlatego piszę, już trochę z bezradności. u mnie - jak dotąd - światłowód to absolutne pogorszenie jakości. chciałem wrócić do neostrady, ale kazali mi zapłacić 1600 zł kary za odstąpienie od umowy.

szczerze - nikomu tego nie polecam. coś tu jeszcze jest bardzo niedopracowane.

na czuja obstawiam Funboxa, bo analogiczne problemy miałem wcześniej, gdy dla neostrady kupiłem swoje pierwsze wi-fi nieco gorszej kategorii za niecałą stówkę - też rwał się i mulił. wydałem dwie stówki - i znalazłem się w innym świecie.

ale może się mylę. teraz też szukałem opcji na własny router, ale wyczytałem że na razie się nie da...

 

będę próbował przejść tę ścieżkę, którą zasugerował kolega we wcześniejszym poście. zobaczymy.

pozdrawiam. dzięki za odzew.

Anonim

Nie dotyczy

światłowód się rwie i muli

To nie problem z FB 3.0 a gdzież indziej.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 2
  • 0

światłowód się rwie i muli

Gdzie?

Bo rzeczywiście, porada z dodaniem zapisu ipv6 niestety nie zadziałał. Dalej się rwie.


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1180
  • 2463
  • 70

światłowód się rwie i muli

A przywrócenie routera do ustawień fabrycznych albo prośba do BOK o zresetowanie lini.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 2
  • 0

światłowód się rwie i muli

"A przywrócenie routera do ustawień fabrycznych albo prośba do BOK o zresetowanie lini." - Było. Nie raz.

Niestety bez efektu.


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1180
  • 2463
  • 70

światłowód się rwie i muli

Na każdej umowie masz określoną prędkość jaką musisz uzyskać od dostawczy w przypadku Neostrady Do 10 jest 1 mb.Przy światłowodzie jest określona ilość mb w umowie.Jeśli jest poniżej i technik to zweryfikuje (Poproś o wizytę technika na infolinii).Możesz rozwiązać umowę.Mam nadzieję,że pomogłem.Jeśli tak proszę o lajka.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

światłowód się rwie i muli

W Neo do 10Mb/s minimalnie jest 1Mb/s. Dziwne, że masz gorzej na światłowodzie niż na miedzi, powinno być na odwrót i Orange niech to sprawdza jak najszybciej. Poproś o wymianę Funboxa, później można działać coś więcej. Powinni Ci go wymienić w salonie od ręki, jak na infolinii wystawią Ci zgłoszenie, ewentualnie niech technik przyjedzie z nowym i podłaczy.