- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie sklep internetowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie sklep internetowy
Jaka to oferta?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie sklep internetowy
Być może błąd jest jakiś poważniejszy. Zainstaluj sobie aplikację Mój Orange i możesz ponownie zadzwonić z pytaniem. Ale myślę że ktoś powinien jednak się odezwać. Ponadto uważam że za znalezienie błedu na stronie powinnaś dostać jakiś bonus, np 3 msc abonamentu za 0 zł. Gdybym był konsultantem to o takie rzeczy bym walczył dla klientów. Pewnie długo bym nie popracował, ale..........
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie sklep internetowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie sklep internetowy
@Piotrekk85 uważam że powinno być to na porządku dziennym. Klient chce "przyjść" do sieci, składa jedno zamówienie, nie da się, bo na stronie jest błąd, dzwoni do BOK, znów to samo. Taki klient może zniechęcić się się danej oferty, czuć się oszukany, traci on również swój prywatny czas, no coś co powinno działać. Dlatego uważam że takie rekompensaty powinny działać dla klientów. Jest to poważne niedopatrzenie w moim odczuciu. Bycie numerem 1 zobowiązuje 🙂 Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie sklep internetowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie sklep internetowy
@Anonim: w idealnym świecie pewnie tak by było 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie sklep internetowy
@Dziobaczek22 daj trochę czasu technikom. Pewne rzeczy nie są łatwe do przeskoczenia. Dostałaś numer reklamacji?? Myślę że jak coś to poczekaj spokojnie do jutra. Jak coś to zadzwonisz i dopytasz się o swoję ofertę i zadasz pytanie czemu nikt nie oddzwonił. Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie sklep internetowy
Miałem podobnie, zamówienie na pakiet neo-tv-telefon (VoIP) składałem przez stronę 3 razy i 2 razy mi anulowano... był błąd w bazie, czegoś nie można było "podpiąć". Z czego raz to nawet miałem już dostarczony sprzęt (dekoder tv) ...