Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przedłużenie umowy dla stałych klientów,dział utrzymania klienta biznesowego


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 1
  • 0

Przedłużenie umowy dla stałych klientów,dział utrzymania klienta biznesowego

Witam.Jestem w sieci od ponad 20 lat.Obecnie mam do przedłużenia 2 numery w abonamencie dla firm,chcę jeden nowy numer,jeden numer mam do przeniesienia i przedłużenia z umowy dla klienta indywidualnego,jestem też umówiona na montaż internetu światłowodowego.W sumie 5 umów a niestety konsultanci z którymi dotąd rozmawiałam nie proponują nic co miało by mnie zatrzymać w sieci.Otrzymuję propozycje takie same bądź gorsze od nowych klientów.Kiedyś proponowano fajne ceny na telefony a w tej chwili odbijam się od ściany.Jestem mocno rozczarowana,że po tylu latach nikt nic nie proponuje.Był taki dziął utrzymania klienta,jak się z nimi skontaktować?Przyjdzie mi chyba zmienić sieć?

Proszę o podpowiedż co w tej sytuacji mogę zrobić

1 ODPOWIEDŹ 1

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Przedłużenie umowy dla stałych klientów,dział utrzymania klienta biznesowego

Cesji raczej nie zrobisz przez telefon, więc sugerowałbym podejść do salonu z obsługę Biznes Ekspert. Jeśli wolisz telefon, to jest *400 lub *220 z komórki Orange.