19-03-2018
13:10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-03-2018
13:10
Przedłużenie umowy dla stałych klientów,dział utrzymania klienta biznesowego
Witam.Jestem w sieci od ponad 20 lat.Obecnie mam do przedłużenia 2 numery w abonamencie dla firm,chcę jeden nowy numer,jeden numer mam do przeniesienia i przedłużenia z umowy dla klienta indywidualnego,jestem też umówiona na montaż internetu światłowodowego.W sumie 5 umów a niestety konsultanci z którymi dotąd rozmawiałam nie proponują nic co miało by mnie zatrzymać w sieci.Otrzymuję propozycje takie same bądź gorsze od nowych klientów.Kiedyś proponowano fajne ceny na telefony a w tej chwili odbijam się od ściany.Jestem mocno rozczarowana,że po tylu latach nikt nic nie proponuje.Był taki dziął utrzymania klienta,jak się z nimi skontaktować?Przyjdzie mi chyba zmienić sieć?
Proszę o podpowiedż co w tej sytuacji mogę zrobić
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
19-03-2018
13:14
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-03-2018
13:14
Przedłużenie umowy dla stałych klientów,dział utrzymania klienta biznesowego
Cesji raczej nie zrobisz przez telefon, więc sugerowałbym podejść do salonu z obsługę Biznes Ekspert. Jeśli wolisz telefon, to jest *400 lub *220 z komórki Orange.