Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Porównanie oferty z konkurencją


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

@pawel__b  Nie mam do kogo zgłosić, tam obsługa klienta nie istnieje. Jedynie kilka godzin temu napisałem reklamację, mają odpowiedzieć w ciągu 30 dni. Zawsze jest jakaś minimalna szansa że w ciągu 30 dni się coś poprawi. Ja i tak na nic nie liczę, reklamację napisałem bo chcę mieć czyste sumienie że próbowałem coś wskórać. Raczej odpiszą coś w stylu ''problem nie jest na naszych łączach i nie mamy na to wpływu'' niż ''tak, wiemy już o problemie i dokładamy wszelkich starań by poprawić sytuację i by nasi klienci mogli cieszyć się płynną grą online'' 😉

 

Gdybym był u lokalnego dostawcy i byłaby taka sytuacja, to już dawno pisałbym do administratora na fb i problem pewnie byłby już rozwiązywany.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

Porównanie oferty z konkurencją

@Banan9 możesz próbować przez czat jeszcze, wspominając też, że zgłosiłeś reklamację przez maila. Tam możesz spróbować dowiedzieć się, czy wiedzą w problemie.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

@-brtk-  Napisałem na czacie i dowiedziałem się że battle.net nie jest usługą T-mobile i nie mają na nią wpływu. Napisałem o przetrasowaniu i dokładnie opisałem dlaczego problem leży po ich stronie, napisali że należy skontaktować się z Blizzardem.

 

Mówiłem że tak będzie 😄 To samo będzie z reklamacją - ''to nie nasza wina, to ich'' 😉

 

Prawie nikt w europie nie ma problemu, ale to i tak wina Blizzarda oczywiście. Gram z ludźmi i często pytam czy im laguje, odpisują że nie, spotkałem tylko jedną osobę która miała lagi ale później napisała że to brat pobierał torrenta i stąd lagi, bo jest na miedzi ;>

 

Także ten tego... sytuacja taka sama jak z Orange. 500 dostawców nie ma problemu, ale jeden ma - to musi być wina serwera 😄

 

Dlatego nic się nie poprawi, jedyne rozwiązanie to VPN i po prostu nie polecać T-mobile, tak samo jak Orange. Śmiech na sali żeby na światłowodzie nie było usługi na której można normalnie pograć. Jakich smutnych czasów doczekaliśmy...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32833
  • 39229
  • 1392

Porównanie oferty z konkurencją

Każdy rozsądny człowiek wie co dzieje się za oknem. Obciążenie internetu jest dużo. Poczekaj z miesiąc dwa aż się uspokoi.

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

@Piotrekk85  Ja nie mówię że nie ma obciążenia, ale T-mobile nie ma wielu klientów. Koronawirus zniknie, T-mobile zyska nowych klientów światłowodu i będzie to samo.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32833
  • 39229
  • 1392

Porównanie oferty z konkurencją

Sieć która jest używana przez TM pochodzi z byłego GTSu. Firmy przeszły częściowo na zdalną pracę.
Telekonferencje w serwisach korporacyjnych używają wielu podobnych tras jak gry.

Poszukaj rzecznika TM w social mediach jak chcesz realnej weryfikacji od zaplecza.

A na dziś to sytuacja nadzwyczajna i żaden operator nie bierze za nią odpowiedzialności. W Orange też nie jest najlepiej.

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

Sam fakt że AMS-IX jest tani, dodatkowo mają wykupione od nich małe gardło tak jak pisze @pawel__b  , a jeszcze puszczają wiele tras przez AMS-IX. To mówi wiele. Puścić mniej tras przez AMS-IX albo wykupić większą przepustowość... to można naprawić w ciągu kilku dni, jeśli się chce.

 

Powtórzę się - jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Najlepiej przecież puścić jak najwięcej tras tanim IX-em z wąskim stykiem i zwalać winę pingu na innych.....

 

To już Twoje Orange nauczyło się na błędach i puściło mniej tras telią jak styk padał w godzinach szczytu.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

Porównanie oferty z konkurencją

@Banan9 prosili Cię o dane najpierw by zweryfikować czy problemu nie ma u ciebie, czy odpowiedzieli ci to od razu po napisaniu bez weryfikacji, że jesteś klientem? Bo nie wiem czy sam do nich nie napisać i napisać im to swoimi słowami.

W UPC żadnego problemu nie ma..

Więc to nie jest wina Blizzarda.

 

 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

Napisałem tylko swoje imie i email tak jak było wymagane, przywitałem się, napisałem że jestem klientem T-mobile i mam od nich światłowód, w 2 zdaniach opisałem problem i spytałem czy wiedzą o problemie. Odpisali że battle.net nie należy do nich i nie mogą nic na to poradzić, bez żadnych pytań o weryfikację, po prostu odpisali z marszu. Potem opisałem problem dokładniej, napisałem również że inni dostawcy nie mają problemu, ale totalnie to olali.

 

Mam screeny z odpowiedziami ale nie wiem czy mogę takowe zamieszczać z prywatnej rozmowy z czatu.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

Porównanie oferty z konkurencją

Napisałem do nich na FB, zobaczymy jak zareagują.

 

@Banan9 możesz zamieścić, ale jak jest imie i nazwisko konsultanta to je zakryj.