- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Porównanie oferty z konkurencją
@pawel__b Nie mam do kogo zgłosić, tam obsługa klienta nie istnieje. Jedynie kilka godzin temu napisałem reklamację, mają odpowiedzieć w ciągu 30 dni. Zawsze jest jakaś minimalna szansa że w ciągu 30 dni się coś poprawi. Ja i tak na nic nie liczę, reklamację napisałem bo chcę mieć czyste sumienie że próbowałem coś wskórać. Raczej odpiszą coś w stylu ''problem nie jest na naszych łączach i nie mamy na to wpływu'' niż ''tak, wiemy już o problemie i dokładamy wszelkich starań by poprawić sytuację i by nasi klienci mogli cieszyć się płynną grą online'' 😉
Gdybym był u lokalnego dostawcy i byłaby taka sytuacja, to już dawno pisałbym do administratora na fb i problem pewnie byłby już rozwiązywany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Porównanie oferty z konkurencją
@Banan9 możesz próbować przez czat jeszcze, wspominając też, że zgłosiłeś reklamację przez maila. Tam możesz spróbować dowiedzieć się, czy wiedzą w problemie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Porównanie oferty z konkurencją
@-brtk- Napisałem na czacie i dowiedziałem się że battle.net nie jest usługą T-mobile i nie mają na nią wpływu. Napisałem o przetrasowaniu i dokładnie opisałem dlaczego problem leży po ich stronie, napisali że należy skontaktować się z Blizzardem.
Mówiłem że tak będzie 😄 To samo będzie z reklamacją - ''to nie nasza wina, to ich'' 😉
Prawie nikt w europie nie ma problemu, ale to i tak wina Blizzarda oczywiście. Gram z ludźmi i często pytam czy im laguje, odpisują że nie, spotkałem tylko jedną osobę która miała lagi ale później napisała że to brat pobierał torrenta i stąd lagi, bo jest na miedzi ;>
Także ten tego... sytuacja taka sama jak z Orange. 500 dostawców nie ma problemu, ale jeden ma - to musi być wina serwera 😄
Dlatego nic się nie poprawi, jedyne rozwiązanie to VPN i po prostu nie polecać T-mobile, tak samo jak Orange. Śmiech na sali żeby na światłowodzie nie było usługi na której można normalnie pograć. Jakich smutnych czasów doczekaliśmy...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Porównanie oferty z konkurencją
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Porównanie oferty z konkurencją
@Piotrekk85 Ja nie mówię że nie ma obciążenia, ale T-mobile nie ma wielu klientów. Koronawirus zniknie, T-mobile zyska nowych klientów światłowodu i będzie to samo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Porównanie oferty z konkurencją
Telekonferencje w serwisach korporacyjnych używają wielu podobnych tras jak gry.
Poszukaj rzecznika TM w social mediach jak chcesz realnej weryfikacji od zaplecza.
A na dziś to sytuacja nadzwyczajna i żaden operator nie bierze za nią odpowiedzialności. W Orange też nie jest najlepiej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Porównanie oferty z konkurencją
Sam fakt że AMS-IX jest tani, dodatkowo mają wykupione od nich małe gardło tak jak pisze @pawel__b , a jeszcze puszczają wiele tras przez AMS-IX. To mówi wiele. Puścić mniej tras przez AMS-IX albo wykupić większą przepustowość... to można naprawić w ciągu kilku dni, jeśli się chce.
Powtórzę się - jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Najlepiej przecież puścić jak najwięcej tras tanim IX-em z wąskim stykiem i zwalać winę pingu na innych.....
To już Twoje Orange nauczyło się na błędach i puściło mniej tras telią jak styk padał w godzinach szczytu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Porównanie oferty z konkurencją
@Banan9 prosili Cię o dane najpierw by zweryfikować czy problemu nie ma u ciebie, czy odpowiedzieli ci to od razu po napisaniu bez weryfikacji, że jesteś klientem? Bo nie wiem czy sam do nich nie napisać i napisać im to swoimi słowami.
W UPC żadnego problemu nie ma..
Więc to nie jest wina Blizzarda.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Porównanie oferty z konkurencją
Napisałem tylko swoje imie i email tak jak było wymagane, przywitałem się, napisałem że jestem klientem T-mobile i mam od nich światłowód, w 2 zdaniach opisałem problem i spytałem czy wiedzą o problemie. Odpisali że battle.net nie należy do nich i nie mogą nic na to poradzić, bez żadnych pytań o weryfikację, po prostu odpisali z marszu. Potem opisałem problem dokładniej, napisałem również że inni dostawcy nie mają problemu, ale totalnie to olali.
Mam screeny z odpowiedziami ale nie wiem czy mogę takowe zamieszczać z prywatnej rozmowy z czatu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Porównanie oferty z konkurencją
Napisałem do nich na FB, zobaczymy jak zareagują.
@Banan9 możesz zamieścić, ale jak jest imie i nazwisko konsultanta to je zakryj.