Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Porównanie oferty z konkurencją


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4102
  • 56

Porównanie oferty z konkurencją

To nie jest żaden lewy IX, tylko największy w Amsterdamie AMS-IX.

 

Zgłoś reklamację a nie zgłoszenie techniczne, będą musieli odpowiedzieć. 

Nie mogą powiedzieć, że to nie ich problem, bo to oni są odpowiedzialni za wykupienie styku w tamtym miejscu. Niech przekażą wyżej sprawę do sieciowców i nie wymigują się.

Ale trochę dziwne, bo mój znajomy gra w COD'a, wczoraj też grał w nowego Battle Royala i nic nie narzekał.

 

Możesz też założyć temat na wykopie, dobrze tagując go, tam udziela się jakiś pracownik i może sprawa ruszy.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

@-brtk-  Chyba zbyt mały skoro gra która wymaga stałego 10KB/s to dla niego za dużo ;>

 

https://drive.google.com/open?id=1ODeMETZQwJ8P_3KM28UpXqrWYD09QtTY - Ledwo po południu a już się zaczyna, do tego ten wyborny freeze w 26 sekundzie... wieczorem takie freezy są dosłownie co 10 sekund.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4102
  • 56

Porównanie oferty z konkurencją

To już nie chodzi ile potrzebuje gra. Tam się coś zadziało i wymaga naprawy.

 

Ps. Zobacz ile miał wyświetleń mój temat o UPC..

 

https://www.wykop.pl/link/5282389/upc-i-zapchany-styk-level3-kiedy-naprawa/


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

@-brtk-  Tak jak pisałem, zrobiłem research i inna osoba z innym netem której idzie przez ten IX ma to samo, i to dość świeży temat bo sprzed 2 miesięcy, więc to nie winny styk T-mobile. Problem jest ewidentnie w Holandii. Albo przeciążony tranzyt albo inny brzydki powód.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4102
  • 56

Porównanie oferty z konkurencją

Ale to nie Tobie tylko T-MOBILE ma zależeć na rozwiązaniu problemu, bo to oni  mają dojścia i procesy reklamacyjne a nie Ty. Tobie laguje gra, masz internet od nich i to przy ich peeringu jest problem. To nie jest problem z ostatnim hostem gry, tylko na drodze do niego, a za to odpowiada dostawca internetu a nie serwer gry.

To oni mają się skontaktować z AMS-IX i wyjaśnić w czym problem. Opisz dokładnie to w reklamacji, możesz też podać IP serwera gdzie podwyższa ping, możesz napisać że należy do AMS-IX i by wysłali tam zgłoszenie w tej sprawie, bo nie da się grać w jednej z największych platform do gry jaką jest battlenet.

Możesz też spróbować napisać do samego Blizzarda, bo to jest styk Blizzarda w AMS-IX mają tam wykupione 100G.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

@-brtk-  Ostatnio po prostu wzięła mnie ochota na Warcrafta 3 i Diablo 3, dlatego jestem mega sfrustrowany tą sytuacją.

 

Ogólnie z ciekawości znalazłem jakiś serwer na speedteście do którego idzie przez ams-ix i zobacz prędkość i packetloss:3.png

 

 

Problem jest ewidentnie ogromny z całym holenderskim IX-em.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4102
  • 56

Porównanie oferty z konkurencją

No to pisz ta reklamację. Nawet tutaj administrator sieci Blizzarda pisze, by kontaktować się ze swoim ISP.

 

https://eu.forums.blizzard.com/en/overwatch/t/packet-drops-and-lagg-issues/21728

 

Możesz też dopisać się tam do tematu.

 

@pawel__b ty ze swojej kablówki masz połączenie z AMS-IX? Sprawdziłbyś czy też masz problem z tym hostem? 80.249.208.83

 

Ktoś z Orange spinguje ten host też?


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 411
  • 1059
  • 7

Porównanie oferty z konkurencją

2020-03-11 131341.png2020-03-11 132410.png


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4102
  • 56

Porównanie oferty z konkurencją

No tu T-Mobile musi mieć coś nie tak z Holandią.

 

@Banan9 spinguj bezpośrednio ten host 80.249.208.83 tak jak ja to zrobiłem.

 


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 411
  • 1059
  • 7

Porównanie oferty z konkurencją

Jeszcze gorzej

2020-03-11 144758.png