Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Porównanie oferty z konkurencją


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

@pawel__b  Ja naprawdę wszystko rozumiem. Jestem jednak zwykłym prostym człowiekiem i gdy widzę że masa osób, praktycznie 99% z którymi gram, nie ma problemów z lagami i pingiem, a ja mam, więc.... na moją logikę, gdyby faktycznie były poważne problemy z serwerami to by co najmniej połowa graczy miała problemy. A najprawdopodobniej większość.

 

Jak to jest że innym chodzi ok, a mi laguje? Tego nie potrafię zrozumieć. No chyba że mam wrzucać screena z każdej gry jak pytam ''are u guys lagging too or its just me?'' i gracze mi odpowiadają ''no lag, it's just u, u have bad internet'' ? Gram z ludźmi z europy, więc ich pandemia obowiązuje tak samo jak nas.

 

Dodam że gracze to specyficzna społecznośc i w tym wypadku nie mają powodów by kłamać, bo to zwykle jest tak że jak komuś się coś nie uda, to od razu zgania na lagi, a tutaj tego nie ma, więc na 100% lagów nie mają.

 

Co do spider'sweb, po tym jak reklamowali Orange jako przecudowny internet do gier, udowodnili że nie są godni zaufania 😉


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32313
  • 36175
  • 1366

Porównanie oferty z konkurencją

A ja napiszę od kilku lat to samo. Tak działają usługi masowe. I teraz proszę nie pisać, że bronię Orange 🙂

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

@Piotrekk85  Akurat @akira77  i @kozakis01  też mają lossa do battle.net, więc to nie jest tylko u mnie. Problem zapewne ma cały T-Mobile w Polsce, i muszą go rozwiązać. Ja jednak nie jestem optymistyczny i już poszukuję dobrego VPN.

 

Co do awarii w battle.net, to są jedynie problemy z logowaniem, których też doświadczyłem. Nie pisałem o tym jednak bo wiem że tu TM nie jest winne tylko Blizzard, ale gdy łączy bez problemu, w grze innym graczom nie laguje i piszą że mają 40 pingu, a ja mam 150 pingu i lagi, więc coś jest nie tak i w tym wypadku Blizzard nie jest winowajcą.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 236
  • 316
  • 8

Porównanie oferty z konkurencją

Ja mam FTTH Orange i zero problemów o jakich piszecie. 

1a.png

 

2a.png

 

3a.png

 

4a.png

 

5a.png

 

6a.png

 

7a.png

 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4102
  • 56

Porównanie oferty z konkurencją

T-Mobile ma problemy jakieś z Holandią. Zrób jutro test koło 19-20 @Sebastian1 , bo tmobile teraz też ma ok już.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

@Sebastian1  O 1 w nocy to ja też nie mam problemów 😉

 

Poza tym test z interwałem 1 to żaden test. Zmień na 0.2 i wtedy sprawdź. Z interwałem 1 też mi nie wykrywa nigdzie lossa 😉


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 599
  • 1176
  • 2

Porównanie oferty z konkurencją

@Banan9 

Poobserwuj na spokojnie jak Ci działa bo jak czytałeś były problemy nie tylko u Blizzarda, ja rozumiem ze jak czytasz ze inni nie maja problemow to krew Cie zalewa ale pamiętaj ze nawet taki Blizzard ma mocno rozbudowana siec i styki z operatorami i chwile trwa zanim coś zostanie poprawione...czasem tez poprawa wymaga reakcji obu stron czyli w Twoim przypadku tez TMobile, sytuacja z koronawirusem powinna zidentyfikować wszystkie wąskie gardła i to jest pewne pocieszenie, w konsekwencji powinna poprawić się jakość usług 🙂

jak chcesz bardziej skutecznie przycisnąć TMobile to daruj sobie zgłoszenia telefoniczne czy mailowe i opisuj problemy na FB TMobile ( https://www.facebook.com/tmobilepl/ ), to jest bardziej skuteczne 😉

chyba że już widzisz że coś się poprawiło?


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

@pawel__b  Właśnie zagrałem rundkę i o dziwo jest ok, ping 50-55 i stabilnie, bez lagów.2.png

 

Aczkolwiek wtedy też tak było. Naprawdę mi smutno teraz jak sobie pomyśle jaki byłem zadowolony gdy zobaczyłem nieco zmienioną trasę i brak lagów... aż po tygodniu wróciły ze zdwojoną siłą. Mi to po prostu wygląda na ciszę przed burzą. Kilka dni pewnie będzie ok, a potem znów pokaz slajdów i pingi po 500 ms. Nie mam pojęcia od czego to zależy. Tym bardziej że jest weekend.

 

Z drugiej strony to można powiedzieć że mam za swoje 😄 Dawno temu jak miałem jeszcze miedź od Hyperionu to prawie zawsze byłem w tej grupie graczy która nie lagowała. Jeśli ktoś narzekał na lagi to często pisałem ''no lag here, its ur internet's fault'', a teraz to mi tak piszą 😄 Woził wilk razy kilka, powieźli i wilka, haha.

 

Btw na stronie FB T-mobile można przeczytać coś takiego: Nasza sieć działa obecnie bez zakłóceń. Wdrożono wszystkie niezbędne środki, aby przygotować ją zarówno na zwiększone zapotrzebowanie na usługi głosowe, jak i transmisję danych wynikające z zamknięcia szkół i przedszkoli, zwiększonego wykorzystania pracy zdalnej oraz wprowadzenia stanu zagrożenia epidemicznego w naszym kraju. Będziemy na bieżąco obserwować sytuację, a także jej wpływ na zachowanie klientów i zapotrzebowanie na usługi, dostosowując pracę firmy i sieci do tych potrzeb.

 

Ciekawe... może faktycznie powinienem tam napisać 😉


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 599
  • 1176
  • 2

Porównanie oferty z konkurencją

@Banan9 

Oczywiście że powinieneś tam pisać bo to jest najskuteczniejsza forma reklamacji, możesz mi wierzyć że nic bardziej nie denerwuje firm niż wpisy na FB dlatego starają się najszybciej reagować 😉

A być może coś już zostało poprawione ale jeśli problem wróci to od razu zgłaszaj na FB! 

ja bym na Twoim miejscu i tak zgłosił to na FB żeby się temu przyjrzeli, w tej chwili nie ma dużego ruchu w AMS-IX, wieczorem wszystko jest możliwe...przez najbliższy czas będziesz miał TMobile więc walcz o poprawę jakości połączenia 🙂

swoją drogą rozśmieszają mnie te oświadczenia rzeczników prasowych różnych telekomów którzy ogłaszają że ich firmy są gotowe na zwiększone obciążenie, znajomy informatyk ma światłowód z Orange i już mówi, że czuje różnicę w działaniu, wszystko działa ale zauważa np. małe przycięcia


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

Na razie jest ok, lagi pojawiły się na 5 minut ale 2 inne osoby też narzekały więc w tym wypadku jestem skłonny uwierzyć że to może być coś od Blizzarda.

 

Jak wieczorem będę jedynym laggerem w grze to oczywiście napiszę co nieco na ich profilu.

 

Wiem że będę miał TM jeszcze co najmniej 20 miesięcy, dlatego już wczoraj spędziłem pół godziny na czytaniu opinii różnych VPN-ów by wybrać najlepszy 😉


Poza tym dzisiaj zaczęła mnie zastanawiać jedna rzecz na która wcześniej zwrócił uwagę @-brtk-  , mianowicie to że do AMS-IX w TM jest 43 ms, podczas gdy powinno być max 30. Mi to nie przeszkadza bo opóźnienia nie ma jak wszystko jest w porządku, ale to ciekawe. Może faktycznie mają jakiś niższy priorytet i wystarczy że AMS-IX lekko się zapcha to od razu TM dostaje po pupie i jest problem.