Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Porównanie oferty z konkurencją


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

Też przecież pisałem na fb 2 tygodnie temu, wrzuciłem screeny. Obsługa w T-mobile to bardzo niski poziom i dowiedzieć się czegoś to jak wyciskanie wody z kamienia.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

Porównanie oferty z konkurencją

Ja ich postawiłem przed faktem dokonanym, napisałem im, że w tej samej chwili na internecie T-Mobile serwery gry z battle.net są niegrywalne a na UPC jest wszystko w porządku i by nie wymigiwali się odpowiedziami, że problem nie jest po ich stronie, bo to oni odpowiadają za przepustowość w punktach wymiany ruchu za granicą.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

Ogólnie odpowiedzi były mega wolne, czekałem po kilka minut czasem, jakby konsultant się cały czas z kimś kontaktował i nie wiedział co ma odpisać...


Zespół Nasz Orange
  • 3105
  • 12439
  • 66

Porównanie oferty z konkurencją


@-brtk- napisał(-a)

@Banan9 możesz zamieścić, ale jak jest imie i nazwisko konsultanta to je zakryj.


Nie, nie może.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

@Wojciech  W takim razie ok 😄 Nie wiedziałem więc nie wrzucałem wcześniej.

 

@-brtk-  Mówię Ci że nic nie wskórasz. Dostaniesz standardową odpowiedź że nie mogą pomóc i powiedzą żebyś dzwonił na infolinie. Nie wiem czy jakikolwiek konsultant wie o co chodzi w słowach ''ping, packetloss, skoki, trasy, lag, opóźnienie'' bo tak odpisują jakby nie wiedzieli.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

Porównanie oferty z konkurencją

@Wojciech nie można nagrywać rozmów bez powiadomienia o nagrywaniu, o udostępnianiu czatu bez danych osobowych nie słyszałem nigdy i nie przypominam sobie by kiedyś był na to paragraf.


Zespół Nasz Orange
  • 3105
  • 12439
  • 66

Porównanie oferty z konkurencją

Zapis też może podchodzić pod tajemnice korespondencji. Tak jak każdy ma swój sposób mówienia, także też istnieje sposób pisania. Do tego rozmowa na czacie nie jest publiczna, tak jak np. posty na Facebook`u. Tutaj by była potrzebna analiza prawna, ale jako zespół postanowiliśmy nie zezwalać na publikację takich rozmów, jeżeli nie ma w nich zawartych zgód na upublicznienie obu stron. Mam nadzieję, że powyższe rozwiewa wątpliwości.

 

Jednocześnie chcemy przypomnieć, że jesteśmy na forum Orange. Nie jest to miejsce na komentarz o obsłudze konkurencji. Wątek już dość zaczyna się rozmydlać, a nie chcemy go zamykać.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

Porównanie oferty z konkurencją

@Banan9 na FB na razie stała śpiewka jak piszesz, ale napisałem im znowu w tak w skrócie, by nie wciskali kitu i czy na to zareagują. 

Na czacie natomiast dowiedziałem się, że istnieje numer techniczny dedykowany do światłowodu 602 900 000, płatny jak za normalną minutę jak nie jesteś z sieci T-Mobile, natomiast jak masz wszystko bez limitu w innej sieci, to tak jakby za darmo było. Możesz tam próbować. Zawsze coś.

 

@Wojciech ok, w sprawach technicznych przejdziemy na PW w takim razie.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

Właśnie odpaliłem Warcrafta, postanowiłem zagrać jedną gierke... i nie ma lagów 😮 Póki co, ping w miarę ok i lagów brak, mimo że do eu.battle.net mam 4% lossa. Już kompletnie tego nie rozumiem.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 618
  • 1241
  • 2

Porównanie oferty z konkurencją