Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Porównanie oferty z konkurencją


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 94
  • 181
  • 0

Porównanie oferty z konkurencją

@Banan9  Na swoją korzyść liczą aż za dobrze 😉


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

@akira77  W sumie jak 99.9% firm. Tu nie ma zaskoczenia 🙂

 

Swoją drogą na tym ponagleniu jest stopka, gdzie są wymienieni chyba najważniejsi ludzie którzy zarządzają T-mobile w PL. Jest dyrektor do spraw ''technologii i innowacji''. Może powinienem złapać kontakt z tą osobą na twitterze albo fb czy gdziekolwiek i opisać problem. Nie wiem jednak czy to coś da, bo nikt z wymienionych chyba nie zarządza samą siecią. Aczkolwiek mogę spróbować.

 

EDIT: Niestety, na twitterze do tej osoby nie mogę wysłać prywatnej wiadomości, jedynie mogę wysłać tweeta... a na facebooku tej osoby nie ma.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

Reklamacja wysłana na ich email 😉

2.png

 

3.png


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 599
  • 1176
  • 2

Porównanie oferty z konkurencją

Panowie

wstrzymajcie się jeszcze z ocenami, tak jak pisałem, gwałtownie wzrasta ruch u wszystkich operatorów ze względu na to iż coraz więcej osób przechodzi na teleprace, nie tylko w Polsce, operatorzy będą musieli dokupić pasmo w punktach wymiany ruchu, to jest sytuacja którą trudno było przewidzieć, a tak apropos Blizzarda to on większość ruchu wywala przez AMS-IX i opóźnienia występuja w corze Blizzarda a nie AMS, zobaczycie co się zacznie dziać od przyszłego tygodnia 😞

Tak jak mówiłem, to jest niezły test infrastruktury operatorów ale i dostawców treści, pamiętajcie że odwołane są zajęcia w szkołach i uczelniach więc dużo więcej osób gra w różne gry sieciowe bo co ma robić siedząc w domu? 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4102
  • 56

Porównanie oferty z konkurencją

@pawel__b tylko w UPC kiedy @Banan9  ma packet loss i 50 pingu, ja mam 30ms i 0 lossa. Tutaj ewidentnie styk T-Mobile nie wyrabia, za mała przepustowość. I faktycznie zaczęło się to jak wirus wszedł do Europy, bo jakoś w styczniu.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 599
  • 1176
  • 2

Porównanie oferty z konkurencją

@-brtk- 

tak, ponieważ TMobile ma wąski styk z AMS-IX


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4102
  • 56

Porównanie oferty z konkurencją

@pawel__b a można sprawdzić jaki mają styk z AMS-IX? Bo na stronie AMS-IX ciężko się coś dowiedzieć, widać, że uczestniczą tylko.

 

Pokażesz jak wygląda trasa do eu.battle.net od Ciebie z kablówki?


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

@pawel__b  Akurat z tym że to wina Blizzarda to nie masz racji, bo TM puszcza dużo tras przez AMS-IX do wielu krajów i tam też jest loss, nie tylko na styku z Blizzardem, więc ewidentnie TM nawala.

 

Skoro mają wąski styk to czemu tyle tras tam puszczają? Ja jak mam małą reklamówkę to nie pakuję do niej 20kg produktów 😄


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 599
  • 1176
  • 2

Porównanie oferty z konkurencją

@-brtk- 

u mnie trasa do battle.net też idzie przez AMS-IX, dodatkowe informacje wysłałem Ci na priv 🙂


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 599
  • 1176
  • 2

Porównanie oferty z konkurencją

@Banan9 

wierz mi że te opóźnienia występują w szkielecie Blizzarda co nie zmienia faktu, że TMobile ma mały styk w AMS-IX, być może ta sytuacja zmusi go do zwiększenia pasma na tym styku

taka mała poprawka, u mnie ruch do AS Blizzarda nie idzie już przez AMS-IX ale przez Frankfurt

ale te piki pingu do wartości prawie 3000ms też się czasem pojawiają ale występują w AS Blizzarda

statystyki AMS https://www.ams-ix.net/ams/documentation/total-stats