- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Porównanie oferty z konkurencją
@Banan9 napisz do T-Mobile i do Blizzarda też załączając screeny. Niech ktoś się zainteresuje tą sprawą. W T-Mobile dołącz też speedtesty i trasy do serwerów z Holandii, żeby nie było, że tylko z Blizzardem coś jest nie tak.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Porównanie oferty z konkurencją
No to według mnie tutaj T-Mobile jest winne, bo ja do tego hosta nie mam utrat. Co prawda, są tu jakieś skoki pingu ale utrat nie ma.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Porównanie oferty z konkurencją
Chociaż i tak dobrze że łączy z serwerem bez problemu 😄 Z tego co widziałem w innym temacie to Orange ma jeszcze gorszy problem np z Robloxem. Więc T-mobile, mimo że poharatany i poraniony, i tak wygrywa 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Porównanie oferty z konkurencją
serwery blizzard'a są przeciążone, jest reset w wowie, masa ludzi.
Wszyscy mają problemy, nawet ludzie na netii
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Porównanie oferty z konkurencją
Wszyscy operatorzy w Polsce i poza Polską odnotowują znacznie zwiększony ruch do Internetu...jest to najprawdopodobniej związane z koronawirusem i faktem, że ludzie w większym stopniu pozostają w domu i korzystają z Internetu, ta sytuacja to prawdziwy test infrastruktury operatorów a wszystko jeszcze przed nami bo z chwilą całkowitego zamknięcia szkół ten ruch jeszcze bardziej wzrośnie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Porównanie oferty z konkurencją
W pogaduchach już też ten temat wzmożonego ruchu w internecie był poruszany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Porównanie oferty z konkurencją
podaj linka jak możesz, dziękuję
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Porównanie oferty z konkurencją
mniej więcej z tego miejsca było już poruszana sprawa internetu:
https://nasz.orange.pl/t5/O-spo%C5%82eczno%C5%9Bci/Pogaduchy-2-0/m-p/195663#M24952
Dyskusja najpierw zaczęła się:
https://nasz.orange.pl/t5/Inna-oferta/Koronawirus-atakuje-internet/m-p/195583#M3848
ale później moderatorzy przenieśli dyskusję do pogaduch i tam dalej była kontynuacja.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Porównanie oferty z konkurencją
@pawel__b twoja kablówka chyba korzysta z wyjścia przez AMS-IX? Sprawdzisz proszę wieczorem jak u ciebie wygląda sytuacja do eu.battle.net i do tego hosta gdzie rośnie opóźnienie w T-Mobile?