- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange wydzwania do mnie z ofertą.
@agat13 aplikacja Telefon od Google Play wystarczy, kwestia ustawienia jej 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange wydzwania do mnie z ofertą.
@agat13 tak jak mówi @Anonim taka wystarczy, osobiście używam "ośmiorniczki" czyli "Odebrać telefon" od Mister Group 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange wydzwania do mnie z ofertą.
Mała aktualizacja, dostałem odpowiedz na reklamacje, że podpisując aneks przy zwiększeniu prędkości wyraziłem zgodę na kontakt, i faktycznie taka zgoda była na tym aneksie. W odpowiedzi była informacja, że mogę taka zgodę wyłączyć w Panelu Mój Orange, problem polega na tym że w Panelu Orange tak zgoda jest wyłączona od początku mojej umowy z Orange. Zresztą przy zgłaszaniu reklamacji konsultant sam potwierdził, że zgody na kontakt w celu marketingowych są wyłączone na moim koncie i nie powinienem otrzymywać takich telefonów. Więc dziś leci kolejna reklamacja. Wybaczcie Orange, ale wy marnujecie mój czas na odbieranie telefonów których nie zamawiałem, więc ja pomarnuje czas waszych pracowników na odpisywanie na reklamacje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange wydzwania do mnie z ofertą.
@Czullo wybacz ale trochę to pokrętne, na koncie od początku nie wyrażałeś żadnych zgód, teraz piszesz że podczas przedłużania umowy wyraziłeś zgody skoro nie życzyłeś sobie kontaktów to momencie aneksu zaprzeczyłeś sam sobie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange wydzwania do mnie z ofertą.
Po podpisaniu pierwszej umowy wyłączyłem wszystkie zgody w panelu Mój Orange(oprócz tych na kontakt w celach obsługowych), przy podpisywaniu aneksu nie sprawdzałem nawet tych zgód bo myślałem że będą takie same jak obecnie ustawione na koncie w Moim Orange, jednak na aneksie była zaznaczona jedna zgoda na kontakt marketingowy, natomiast pozostałe były takie same jak na koncie Mój Orange. Jednak zgody w panelu Mój Orange nie zmieniły się i cały czas widnieje tam brak zgód na kontakt marketingowy(jak po podpisaniu pierwszej umowy). Dziś złożyłem kolejna reklamacje i kolejny raz pracownik Orange potwierdził, że na moim koncie nie ma zaznaczonych żadnych zgód na kontakt marketingowy i nikt nie powinien do mnie dzwonić, na pytanie dlaczego w takim razie dzwonią powiedział że nie wie i przyjął kolejną reklamację. Natomiast inny pracownik który odpisywał na moja reklamacje piszę, że takie zgody mogę wyłączyć(Jak skoro są już dawno wyłączone). Straszny bałagan ma Orange w tych swoich systemach...
- « Poprzedni
- Następny »