- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange dla Firm Biurowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange dla Firm Biurowy
Super. Na czacie także to potwierdzają, jednak chciałbym mieć to w oficjalnym mailu, nie czat, nie forum. Zadałem pytanie, jak otrzymam odpowiedź to dam znać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange dla Firm Biurowy
Może byś napisał jak zamierzasz korzystać z voipa (o ile to nie tajemnica). To zwykły telefon voip podpięty kablowo pod router, konto voip wykupione na komercyjnej platformie zewnętrznej? czy bardziej zaawansowane kwestie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange dla Firm Biurowy
Jasne że regulamin ma pierwszeństwo jednak jeżeli klient go np nie rozumie to chyba normalne jest że może zapytać na oficjalnym kanale komunikacyjnym. Jeżeli odpowiedz będzie negatywna, że nie mogę korzystać to po prostu kupię usługę u innego operatora. Jeżeli będzie pozytywna kupię w Orange.
Dla mnie zapis w regulaminie nie jest jasny, nie muszę się na tym znać.
VoIP wykorzystywany minimalnie, praktycznie tylko podtrzymanie telefonu (dawnego numeru stacjonarnego). Telefon podpięty przez bramkę VoIP (cisco) do routera. Usługa wykupiona bodajże w hallonet.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange oficjalnie potwierdził - do takiego wykorzystania telefonu VOIP nie będzie przeszkód.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »