Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 39, Guru ****
  • 23343
  • 11815
  • 1100

Nowa oferta od 18.06 - rabat na zgody po nowemu.

[ Edytowane ]

Posty wydzielone z tematu "Nowa oferta od 18.06" - moderator Wojciech.

 

Wracając do tematu i nowej oferty Orange od połowy czerwca - nie wiem czy zwrócili wszyscy, że Orange wzorem konkurencji nie wymaga już tylko zgody marketingowej na kontakt telefoniczny. Aby zyskać 5 zł rabatu, trzeba udzielić wszystkich zgód na marketing wykonywany przez Orange (także ten w imieniu partnerów).

.

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 18, Komentator
  • 75
  • 29
  • 0

Nowa oferta od 18.06

@Piotrekk85  Jesteś pewien, że to jest wymagane?

crop_orange.png

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 39, Guru ****
  • 23343
  • 11815
  • 1100

Nowa oferta od 18.06

Sprecyzuję. Zmiany zaszły dla Planów mobilnych (komórki solo).

https://orange.binaries.pl/bw//20155/0/40208/fa194a15-0d10-4667-b4d3-514613771026.pdf

 

Abonament zostanie obniżony o 5,00 zł jeżeli wyrażą Państwo zgodę na korzystanie z e-faktury i będą ją Państwo terminowo opłacać oraz o kolejne 5,00 zł jeżeli wyrażą Państwo zgody marketingowe. Zgody marketingowe uprawniające do rabatu to zgody na: kontakt telefoniczny, przesyłanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej, używanie automatycznych systemów wywołujących, wykorzystywanie danych transmisyjnych, wykorzystywanie danych osobowych w celu marketingu bezpośredniego na rzecz naszych partnerów, Z danych udzielonych na podstawie tych zgód będzie korzystać wyłączenie Orange. Wycofanie zgody na e-fakturę oznacza utratę rabatu. Wycofanie zgód marketingowych nie łączy się z utratą rabatu. Mogą Państwo wycofać wszystkie zgody lub tylko jedną z nich.

.
Poziom 29, Specjalista
  • 6467
  • 5787
  • 69

Nowa oferta od 18.06

Tego się właśnie obawiałem, że jak nie marchewką, to kijem zagonimy do narożnika. Ci Partnerzy niech sobie są w ramach powiązań z Orange, ale żeby na siłę próbować wplątywać w to klientów?. Było dobrze i ugodowo, a jest przymus tak, czy siak. Nie zgodzisz się, to zabulisz nam więcej. Ot, korporacyjny biznes Emotikon: Język

Poziom 19, Pasjonat
  • 149
  • 183
  • 1

Nowa oferta od 18.06

I dlatego każdy musi sam sobie odpowiedzieć na pytanie czy jego spokój oraz jego dane osobowe są warte tych 5 zł oszczędności miesięcznie Emotikon: Szczęśliwy.

Tak a pro po ochrony danych - od 12 lipca tego roku żadna firma nie ma prawa kserować/żądać skanu naszych dokumentów.


Poziom 29, Specjalista
  • 6467
  • 5787
  • 69

Nowa oferta od 18.06

@Morciak , odnośnie ostatniego Twojego zdania, zadałem w innym wątku pytanie. Regulamin Flexa np. mówi o informowaniu Prezesa UKE przez operatora odnośnie pewnych kwestii, więc my także mamy prawo do naciskania na zmiany. Co prawda, jest mowa o zmianach, więc co za problem takowe zmiany wprowadzić ze skróconym terminem? A mówi regulamin o miesięcznym wyprzedzeniu poinformowania klientów Flexa.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 39, Guru ****
  • 23343
  • 11815
  • 1100

Nowa oferta od 18.06

@Morciak: w Orange już dawno tylko nadgorliwi pracownicy to robią. Teraz jest wideoweryfikacja.
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 29, Specjalista
  • 6467
  • 5787
  • 69

Nowa oferta od 18.06

@Piotrekk85 , w tej prezentacji Flexa jakoś nie widzę nadgorliwości. Oficjalne video przeczy temu. Przed chwilką rozmawiałem na czacie Flexa i alternatywa jest, tylko dostosowań do prawa brak. Taki podobno wymóg i basta!

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 39, Guru ****
  • 23343
  • 11815
  • 1100

Nowa oferta od 18.06

We flex nikt nie "skanuje" - to gra słów bo jest wideoweryfikacja. Poza tym zdjęcie robi sam klient a nie pracownik operatora. Dane są po krótkiej chwili usuwane.
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 29, Specjalista
  • 6467
  • 5787
  • 69

Nowa oferta od 18.06

@Piotrekk85 , w tej "grze słów" marketingowo operator sprytnie miga się od odpowiedzialności. Nie zmienia to faktu, że ktoś coś, aby ktoś mógł. Wskoczysz w ogień, jak Ci każę?