- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykaz zakupów usług elektronicznych
Przestań! Proszę! Hahahahahah 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykaz zakupów usług elektronicznych
Napisz do Orange dodając odpowiedź od dostawcy usługi. Może warto jeszcze raz do UKE pisząc że ani operator ani dostawca nie zajmuje się merytorycznie sprawą. Jest jeszcze platforma ODR. Jak się chce, to się działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykaz zakupów usług elektronicznych
Widzę, że chcesz zakopać moje oskarżenia o to, że pracujesz dla Orange, powtarzaniem jak katarynka tego co już tu pisałeś kilka razy. Brakuje tylko, żebyś robił "kopiuj" "wklej". Nie będę już tego komentować. Przejrzałam cię:).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykaz zakupów usług elektronicznych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykaz zakupów usług elektronicznych
@Piotrekk85napisał(-a)
Jeśli ktoś nie umie posługiwać się internetem, to warto skorzystać z pomocy znajomych, pozakładać wszystkie blokady /stopniowo w Orange pojawia się blokada na Mobile Connect - nowa usługa będzie za kilka(naście/dziesiąt) dni. Od połowy listopada usługi elektroniczne w Orange mają już weryfikację dwuetapową. Będzie inne, nowe, lepsze i narzekania te same. Tak samo było na audiotele, tak samo na smsy mt.
Drodzy Państwo, proszę dajcie już spokój dywagacjom czy Piotrekk85 pracuje w Orange czy nie, staje się to już męczące i rozmywa sedno problemu, którego dotyczy ta dyskusja. OCZYWISTYM JEST że skoro co chwilę udziela się na forum, ma kilkadziesiąt tysięcy wpisów i nigdy złego słowa na Orange nie napisał, to nie robi tego bezinteresownie. Ponadto skąd miałby mieć informacje o nadchodzących zmianach i transformacjach w Orange lub chociażby co to jest SMS MT. Przeciętny klient Orange, nawet obyty w temacie nowych technologii, nie koniecznie będzie znać się na tego typu sprawach. Myślę że Piotrek jest kimś w rodzaju moderatora forum, ale proszę nie rozdmuchujmy tego tematu, a skupmy się na Centili.
Zrobiłem małą prowokację, która wyklucza bota odpowiadającego automatycznie na maile do Centili. Napisałem do nich maila na poland@dcbhelp.com z innego adresu o treści:
"Dzien dobry,
Dziekujemy za skontaktowanie sie z naszym Wsparciem Technicznym Mobilnych Platnosci.
Wszystkich aktywacj moga Panstwo dokonac uzywajac numeru telefonu..
Pozdrawiam,
Centili Customer Care"
Pomijając profesjonalność odpowiedzi, zauważyć można pełno błędów ortograficznych, nie tylko wynikających z braku polskich znaków, co przemawia za tym, że jednak odpowiada na nie człowiek.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykaz zakupów usług elektronicznych
Dodatkowo za tym że maila ktoś czyta, z mniejszym albo większym zrozumieniem, świadczy fakt że moja reklamacja która do nich powędrowała 22 listopada posiadała w treści tylko tyle:
"Witam serdecznie,
Reklamuję usługę udzielenia dostępu do Mocoplay.
Dokument reklamacji wraz z własnoręcznym podpisem znajduje się w załączniku w formacie PDF.
Pozdrawiam,
Robert Kucharz"
W załączniku znajdował się natomiast skan dokumentu z reklamacją, w którym podany był numer reklamowanego telefonu. Raczej nie używają bota i oprogramowania OCR tylko ktoś rzeczywiście musiał otworzyć załącznik, przeczytać, chociażby pobieżnie całą reklamację i wyłowić z niej numer telefonu, a następnie wyłączyć na nim subskrypcję i odpisać że taki numer telefonu nie znajduje się w ich bazie danych.
Co więcej, znalazłem informację gdzieś w Internecie, że platforma Centili została stworzona przez firmę Infobit. Odnalazłem kontakt do Warszawskiego oddziału tej firmy i wystosowałem maila z prośbą o adres siedziby firmy Centili w Polsce. Dostałem taką odpowiedź:
(...)Dziękuję za kontakt.
Nie ma polskiego działu Centili, mogę Pana przekierować do Lazara Pasajlic z Centili Europe. (...)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykaz zakupów usług elektronicznych
W międzyczasie dostałem odpowiedź na prośbę o ponowne rozpatrzenie reklamacji w Orange. Oczywiście nie ma co liczyć na operatora w tej sprawie i zdumiewa mnie fakt, że są nawet gotowi stracić klienta. Byli na tyle łaskawi że dokładnie wyliczyli i przysłali na moją prośbę opłaty za wcześniejsze rozwiązanie umowy.
"(...) Po analizie tej sprawy potwierdzam, że poprzednie zgłoszenie rozpatrzyliśmy prawidłowo. Dlatego podtrzymujemy naszą decyzję o nieuznaniu reklamacji. (...)
(...) To stanowisko jest ostateczne, tym samym ten etap procesu reklamacyjnego uznajemy za zakończony. Kolejne zgłoszenia pozostawimy bez rozpatrzenia, o ile nie zostaną przedstawione nowe okoliczności sprawy.
Pozdrawiamy,
Orange
Marta N(...)"
Brak jakiegokolwiek uzasadnienia prawidłowości rozpatrzenia reklamacji. Brak jakiejkolwiek możliwości podważenia czegokolwiek z ich poprzedniego uzasadnienia, a było co poddawać w wątpliwość. Zacytuję może dwa fragmenty:
"(...)Rozumiem, że sprawa jest ważna, dlatego sprawdziłam sytuację na numerze oraz przespałam odpowiedz jaką Pani dołączyła do zgłoszenia do firmy CENTILI."
Szkoda że Pani przespała tak ważną odpowiedź.
"(...)Niestety firma ta, nie potwierdziła, że nr 79xxxxxxx mnie znajduje się w ich bazie. A dodatkowo, przesłała listę produktów zakupionych przez ten numer, tj.: (...)"
pomijając fakt że jest błąd w zdaniu to sami sobie zaprzeczają, firma nie potwierdziła że numer znajduje się w ich bazie danych ale jednocześnie potwierdziła że ten numer dokonał u nich zakupów.
Paradoks.
"(...)
Na całe szczęście bardzo pomocna okazała się firma Infobit która nie tyle co podała mi kontakt do Centili ale otworzyła w moim imieniu zgłoszenie i otrzymałem od centrali Centili maila z numerem referencyjnym aby opisać problem.
Odpisałem im w czym problem i ku mojemu zaskoczeniu po kilku godzinach sprawa została załatwiona bez mrugnięcia okiem. Dostałem już automatyczne SMSy od Orange o zaakceptowanej reklamacji.
Dla innych borykających się z usługą mocoplay podaję adres mailowy, na który można po angielsku wysyłać reklamacje - support@centili.com
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wykaz zakupów usług elektronicznych
Dzięki Tobie dostałam w końcu odpowiedź. Odmowną co prawda, ale przynajmniej odpisał mi człowiek, nie automat:).
"Security measures included in the payment process require for you to show clear intent by making multiple steps before the opt-in procedure can be successfully completed.
The price of the service and terms and conditions are clearly visible during the whole procedure and there is always an option to abort the procedure at any time if you do not agree with the terms and conditions of the service.goods were delivered succesfully.
Consequently, no refund is being offered in this case."
Nie mogę się z tym spierać, bo aktywacji dokonała przypadkiem moja mama, której wyświetliła się jakaś reklama. Biedaczka nieudolnie próbowała to zamknąć i zapewne zaakceptowała te warunki.
No nic, fajnie, że chociaż ktoś mi odpisał :P. W końcu! 😄
- « Poprzedni
- Następny »