- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry
Próbuję skonfigurować Wirtualną Centralę Orange (WCO). Niestety nie działa mi transfer odebranego połączenia na inny aparat za pomocą kodów USSD. Instrukcja podaje przykładowo:
*222*1*<numer wewnętrzny docelowego Użytkownika | pełny numer Użytkownika >#
*441*<numer wewnętrzny docelowego Użytkownika | pełny numer Użytkownika >#
Przy próbie przełączenia otrzymuję błąd typu: "Żądanie nieudane" lub "Problem z połączeniem lub błędny kod MMI".
Może ktoś wie co mogę robić źle.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doszedłem, że powodem braku obsługi kodów USSD jest VoLTE. Wyłączyłem w telefonie VoLTE i kody działają, można przekierowywać połączenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wirtualna Centrala Orange - kody USSD
@markosmos z tego co pamiętam, to sekwencja kodu na końcu powinna mieć
#
Dodatkowo wsparcie dla użytkowników to infolinia 510800800
Próbowałeś użyć apki WCO UT zamiast USSD?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wirtualna Centrala Orange - kody USSD
Jaki aparat używasz?
Pomoc techniczna
*600
Zakres infolinii *800- zakres *600
- próba rozwiązywania problemów z działaniem WCO w trakcie rozmowy
- konfiguracja usługi
- dodatkowe informacje na temat zastosowania i możliwości WCO
*800
Zakres infolinii *800- zakres *600
- próba rozwiązywania problemów z działaniem WCO w trakcie rozmowy
- konfiguracja usługi
- dodatkowe informacje na temat zastosowania i możliwości WCO
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wirtualna Centrala Orange - kody USSD
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wirtualna Centrala Orange - kody USSD
Orange ma jakąś apkę do WCO? Bo znalazłem tylko stronę www: wco.orange.pl/ut.
Przekierowanie na stronie www działa. Niestety strona nie może być cały czas włączona w telefonie - po 25 minutach bezczynności się wylogowywuje co powoduje że jest bezużyteczna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wirtualna Centrala Orange - kody USSD
A w tej https://wco.orange.pl/login ?
Sama strona nie musi być otwarta. Ale trzeba uaktywnić opcję transferowania dla danego numeru.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doszedłem, że powodem braku obsługi kodów USSD jest VoLTE. Wyłączyłem w telefonie VoLTE i kody działają, można przekierowywać połączenia.