Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Spotify na 3 miesiące zamiast 24


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Spotify na 3 miesiące zamiast 24

CDD napisał(-a):

Przepraszam że wchodzę w twój post ale to nie jest jednostkowy przypadek, mnie też w dniu dzisiejszym przytrafiło się coś takiego. To nie jest sprawa do reklamacji tylko do zmiany w systemie umów. Mam nadzieję że ktoś z kierownictwa firmy czyta te notki i odpowiednio zareaguje. Bo taki bubel raczej chwały nie przynosi....


@CDD, kierownictwa na forum nie uświadczysz. Jedyne co można zrobić to zgłosić temat do BOK, ewentualnie wywołać kogoś z zespołu NO i poprosić o rozeznanie się w sprawie. Wszystko idzie załatwić 🙂 Może @Haek coś wskórał z reklamacją i nam wyjawi szczegóły jej rozpatrzenia? 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Spotify na 3 miesiące zamiast 24

Niestety promocje się zmieniają co jakiś czas. Okres promocyjny się skończył. Co innego jeśli sprzedawca Cię źle poinformował, bo nie sprawdził zmian.

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 10
  • 12
  • 1

Spotify na 3 miesiące zamiast 24

@CDD@mabud73

Sorki, zapomniałem się tu odezwać po reklamacji 🙂

Reklamacja została niejako uznana. 

Błąd dotyczy systemu i wyświetla aktualną promocję (3 miechy). Mimo to, konto ma mieć 24 mies. premium - po 3 miesiącach ma się automatycznie przedłużyć o kolejne 21, bo tak wynika z umowy. 

Czy tak się stanie zobaczymy jak miną mi te 3 miechy. Jak nie zapomnę to zrobię update.

Pozdrawiam!


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Spotify na 3 miesiące zamiast 24

Dzięki za info @Haek 🙂


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Spotify na 3 miesiące zamiast 24

Moja żona dokonywała aktywacji spotify premium w styczniu, wtedy pokazało się, że będzie to 3 miesiące, zamiast wspomnianych 24. Oczywiście poszła reklamacja i odpowiedź z bok była w stylu, że proszę się nie przejmować i dokonać aktywacji na 3 miesiące, po trzech miesiącach usługa zostanie przedłużona do końca trwania umowy bezpłatnie. No i po 3 miesiącach przyszedł sms, że usługa jako bezpłatna kończy się "jutro". Poszło następne zgłoszenie z początkiem maja, a odpowiedź sms-owa przyszła, że rozpatrzą to do 31 maja, a przedwczoraj przyszedł następny sms, że usługa została wyłączona. Oczywiście opłata 19,99 jest doliczona na końcie abonenckim póki co i pewnie trzeba będzie kolejną reklamację składać. W regulaminie skubańcy napisali, że jak w czasie trawania promocji nastąpi wyłączenie to nie będzie można ponownie włączyć na warunkach promocyjnych. Zobaczymy jak to się to skończy, ale jeśli ten gratis przepadnie i nie będą tego chcieli przywrócić, a w mojej opinii jest to ewidentnie wina po stronie Orenge, to numer poleci do innej sieci na koniec umowy. Dla zasady. Wnerwia mnie to, że na sprawy naprawdę istotne zamiast skrócić czas odpowidzi to Oni to wydłużają... Ciekawe co z osobami, które przedłużały umowy w końcu grudnia i też aktywacie robili np. z początkiem stycznia...


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Spotify na 3 miesiące zamiast 24

Dalszy efekt reklamacji. Usługa została wyłączona. 19,99 po reklamacji z faktury anulowane. Po 3.06. Po zapewnieniach z bok należało ponownie aktywawać usługe. Numer wpisany, informacja, że dla mumeru jest 24 miesiące bez opłat. Wpisany kod, usługa ponownie aktywowans i na końcu sms."dziękujemy za aktywacje..." i koszt 19,99 comiesięcznej subskrypcji. Poszło kolejne zgłoszenie do wyjaśnienia sprawy. Zaczyna się to robić denerwujące.


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Spotify na 3 miesiące zamiast 24

Mam identyczny problem. Najpierw kazali mi zlekceważyć informacje, że za 3 miesiące zostanie przedłużony Spotify płatny, a skoro mam w umówie bezpłatny, to rzeczywiście to olałam. I dostałam na rachunku dodatkowe 19,99. Teraz znowu nie mam premium, dzwonię do nich, są zieloni, nie potrafią rozwiązać problemu.

Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Spotify na 3 miesiące zamiast 24

Widzę że nie jestem sam 😄 przerabiam ten temat już 2 raz. Co miesiąc naliczane koszta Spotify i co miesiąc reklamacja wraz z anulowaniem subskypcji, ponownym jej uruchomieniu i zapewnieniach że NIE NIE żadna opłata dodatkowa nie będzie Panu naliczana! itp. Zobaczymy kiedy to ogarną, bo jak na razie to jedyne co potrafią zrobić zgodnie z terminem to wysłać wyższą fakturę na czas!