Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rozszerzona gwarancja

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Rozszerzona gwarancja

Dzień dobry.

Chciałbym zrezygnować z dodatkowej usługi na moim rachunku, czyli tytułowej "Rozszerzonej gwarancji". W jaki sposób mogę to zrobić i czy wiąże się to z jakimiś konsekwencjami? 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Rozszerzona gwarancja

Skontaktuj się z BOK i zrezygnuj z tej usługi. Z tego co wiem nie wiąże się to z żadnymi konsekwencjami tylko z tym ze stracisz extra gwarancję.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4
Anonim

Nie dotyczy

Rozszerzona gwarancja

Skontaktuj się z BOK i zrezygnuj z tej usługi. Z tego co wiem nie wiąże się to z żadnymi konsekwencjami tylko z tym ze stracisz extra gwarancję.

Pracuję w Orange
  • 470
  • 916
  • 53

Rozszerzona gwarancja

@Fley_LaFleur najlepiej skontaktuj się bezpośrednio z BOK. W sprawie rezygnacji z  "Rozszerzonej Gwarancji" należy dzwonić pod numer 22 54 58 525.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Rozszerzona gwarancja

Czyli po za tym, iż w kolejnym okresie rozliczeniowym przestanie być aktywna usługa nic więcej mnie nie czeka? Mam na myśli dodatkowe opłaty bądź ewentualne kary? 

Pracuję w Orange
  • 470
  • 916
  • 53

Rozszerzona gwarancja

@Fley_LaFleur z Rozszerzonej gwarancji masz prawo zrezygnować w dowolnym czasie bez dodatkowych konsekwencji.