29-05-2017
12:52
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-05-2017
12:52
Dzień dobry.
Chciałbym zrezygnować z dodatkowej usługi na moim rachunku, czyli tytułowej "Rozszerzonej gwarancji". W jaki sposób mogę to zrobić i czy wiąże się to z jakimiś konsekwencjami?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
29-05-2017
13:37
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-05-2017
13:37
Skontaktuj się z BOK i zrezygnuj z tej usługi. Z tego co wiem nie wiąże się to z żadnymi konsekwencjami tylko z tym ze stracisz extra gwarancję.
4 ODPOW. 4
29-05-2017
13:37
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-05-2017
13:37
Skontaktuj się z BOK i zrezygnuj z tej usługi. Z tego co wiem nie wiąże się to z żadnymi konsekwencjami tylko z tym ze stracisz extra gwarancję.
29-05-2017
13:40
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-05-2017
13:40
Rozszerzona gwarancja
@Fley_LaFleur najlepiej skontaktuj się bezpośrednio z BOK. W sprawie rezygnacji z "Rozszerzonej Gwarancji" należy dzwonić pod numer 22 54 58 525.
29-05-2017
14:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-05-2017
14:00
Rozszerzona gwarancja
Czyli po za tym, iż w kolejnym okresie rozliczeniowym przestanie być aktywna usługa nic więcej mnie nie czeka? Mam na myśli dodatkowe opłaty bądź ewentualne kary?
29-05-2017
14:30
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-05-2017
14:30
Rozszerzona gwarancja
@Fley_LaFleur z Rozszerzonej gwarancji masz prawo zrezygnować w dowolnym czasie bez dodatkowych konsekwencji.