02-05-2018
15:41
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
02-05-2018
15:41
Problem z zawarciem nowej umowy. Dziwny komunikat
Witam
Podczas prób podpisania nowej, drugiej już umowy z firmą Orange wyskakuje komunikat widoczny na screenie. Co robię źle? Ten komunikat pokazuje się za każdym razem. Moje dane są poprawne...
Etykiety:
7 ODPOW. 7
02-05-2018
16:05
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
02-05-2018
16:05
Problem z zawarciem nowej umowy. Dziwny komunikat
To już bez znajomości Twoich danych ciężko doradzić. Spróbuj podpytać doradcę na czacie od sprzedaży http://orange.pl/kontakt
02-05-2018
16:35
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
02-05-2018
16:35
Problem z zawarciem nowej umowy. Dziwny komunikat
Jakieś pola są podkreślone? Jak wpisujesz adres, to np. ulice wybierz z podpowiedzi, a nie tylko wpisz.
02-05-2018
18:47
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
02-05-2018
18:47
Problem z zawarciem nowej umowy. Dziwny komunikat
ja też chciałem wziąć nową umowę internet mobilny i ciągle wyskakuje z tym komunikatem, jestem już zmęczony, próbowałem w innej przeglądarce, niestety również nie działa, mimo wszystkie pole wypełnione prawidłowo, żałuję, że usunąłem koszyk bo numer był dla mnie łatwy do zapamiętania. nie mam siły sprawdzić i proszę poprawić serwis, bo zależy mi wzięciu nowej umowy przez internet!
02-05-2018
18:51
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
02-05-2018
18:51
Problem z zawarciem nowej umowy. Dziwny komunikat
proszę pana! wszystkie pole wypełniane prawidłowo, jeżeli nie jest prawidłowo, to musi zaznaczyć na czerwono, albo na końcu przed złożeniem zamówienia musi pokazać komunikat z błędnymi danymi!
02-05-2018
20:25
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
02-05-2018
20:25
Problem z zawarciem nowej umowy. Dziwny komunikat
Zazwyczaj jest problem z miejscowościami i kodami pocztowymi. Jeśli kojarzysz że twoja miejscowość maiła kilka lat temu inny kod pocztowy to spróbuj z tym starym kodem. Ewentualnie najpierw wpisz miejscowość a kod sam się podstawi. Np. miejscowość x kiedyś miała pocztę i kod był np.00-001, ale placówkę zlikwidowano i miejscowości x przypisano kod 00-002. Pomimo to systemy miejscowość x nadal widzą z kodem 00-001.
Jeśli to nie to. To nie wiem co to. 🙂
Jeśli to nie to. To nie wiem co to. 🙂
02-05-2018
20:58
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
02-05-2018
20:58
Problem z zawarciem nowej umowy. Dziwny komunikat
dalej chciałem wziąć nową umowę, niestety tym razem problem z kodem, orange ma kłopoty z wysyłaniem kodu do telefonu, pewnie naprawiają serwis, chce mi się wziąć nową umowę (na szczęście internet mobilny t-mobile nie jest zamknięty, jeszcze można korzystać do 24 maja po czym rozwiązuje umowy) i cieszyć się z dużym limitem danych 🙂
07-05-2018
17:29
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-05-2018
17:29
Problem z zawarciem nowej umowy. Dziwny komunikat
problem zniknął! wziąłem w końcu nową umowę internet mobilny, szkoda że nie obniży rachunek 😞 ale i tak szybciej będę mógł zbierać punkty 🙂 już możecie wziąć nową umowę lub przedłużyć umowę, zapraszamy do zamówienia! 🙂