- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ostrzeżenie przed zakupami w orange.pl/sklep
@Piotrekk85napisał(-a)
Okej. Masz prawo być rozczarowany. Ze strony Orange brak czegoś, nie wiem czy empatii, czy większej troski itp.
Tu przecież nie chodzi o rozczarowanie, tak jak nie chodzi o szczególną empatię ze strony operatora. Doradca/konsultant nie musi być empatyczny, ważne aby obsługa klienta była rzetelna i wolna od rażących nieprawidłowości. Nie sądzę też, że odpowiedzialność spoczywa na tych z "pierwszej lini" - operatorów czatu z klientem, bezpośrednich konsultantów infolini itp. To są ludzie, którzy tak naprawdę musieli tłumaczyć się z zaniedbań kogoś innego. Wina chyba jest po stronie średniej kadry managerskiej, która (przynajmniej w moim przypadku) obrała politykę traktowania klientów jak stada bezmyślnych i nieświadomych baranów. W moim przypadku nie poniosłem na szczęście jakiejś straty finansowej,
przeciwnie: zamówiony w Orange smartphone, gdy tylko okazało się, że mam do czynienia z krętactwem, kupiłem sobie w salonie producenta, jednocześnie też wezwałem Orange do respektowania złożonej wcześniej (a anulowanej przez nich) rezygnacji z kontynuowania usługi (neostrada).
Zastanawia mnie w tym wszystkim jedno: JAK TO MOŻLIWE ABY DUŻA, LICZĄCA SIĘ NA RYNKU FIRMA IT POZWALAŁA SOBIE NA DZIAŁANIE PRACOWNIKÓW PRZYNOSZĄCE JEJ SZKODY WIZERUNKOWE. I JAK TO MOŻLIWE ABY FIRMA W TAK GŁUPI SPOSÓB POZBYWAŁA SIĘ STAŁYCH KLIENTÓW. Tego właśnie nie rozumiem...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ostrzeżenie przed zakupami w orange.pl/sklep
Orange brak odpowiedniego zarządzania.
Mija prawie miesiąc a ja nadal nie mam zamówienie, jego status to nadal "w trakcie realizacji". Otrzymałem odpowiedź mailową po 3 tygodniach oczekiwania:
"
Abyśmy mogli udzielić odpowiedzi na zgłoszenie zapytanie prosimy o podanie danych:
- imienia i nazwiska Abonenta; - numeru, którego sprawa dotyczy (jeżeli jest to przedłużenie umowy); - numeru pesel.
"
Teraz pytanie do czego Orange jest potrzebny mój pesel, skoro przy składaniu zamówienia go nie podawałem? Napisałem w mailu nr zamówienia OMNI oraz informację, że zamówienie składane było w ofercie bez abonamentu i rat.
Nie jestem abonentem orange więc jak mam podać imię i nazwisko abonenta. Swoją drogą jeśli byłbym abonentem dlaczego mam podawać te dane skoro zamówienie składane było w sklepie telefony bez mowy gdzie składając zamówienie nie trzeba zakładać konta bądź podawać nr abonenta. nie związane z kontem abonenckim.
Czy naprawdę w Orange nie ma pracownika, który potrafiłby odpowiedzieć na pytanie kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »