Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Ostrzeżenie przed zakupami w orange.pl/sklep


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 2
  • 0

Ostrzeżenie przed zakupami w orange.pl/sklep


@Piotrekk85napisał(-a)
Okej. Masz prawo być rozczarowany. Ze strony Orange brak czegoś, nie wiem czy empatii, czy większej troski itp.

Tu przecież nie chodzi o rozczarowanie, tak jak nie chodzi o szczególną empatię ze strony operatora. Doradca/konsultant nie musi być empatyczny, ważne aby obsługa klienta była rzetelna i wolna od rażących nieprawidłowości. Nie sądzę też, że odpowiedzialność spoczywa na tych z "pierwszej lini" - operatorów czatu z klientem, bezpośrednich konsultantów infolini itp. To są ludzie, którzy tak naprawdę musieli tłumaczyć się z zaniedbań kogoś innego. Wina chyba jest po stronie średniej kadry managerskiej, która (przynajmniej w moim przypadku) obrała politykę traktowania klientów jak stada bezmyślnych i  nieświadomych baranów. W moim przypadku nie poniosłem na szczęście jakiejś straty finansowej,

przeciwnie: zamówiony w Orange smartphone, gdy tylko okazało się, że mam do czynienia z krętactwem, kupiłem sobie w salonie producenta, jednocześnie też wezwałem Orange do respektowania złożonej wcześniej (a anulowanej przez nich) rezygnacji z kontynuowania usługi (neostrada).
Zastanawia mnie w tym wszystkim jedno: JAK TO MOŻLIWE ABY DUŻA, LICZĄCA SIĘ NA RYNKU FIRMA IT POZWALAŁA SOBIE NA DZIAŁANIE PRACOWNIKÓW PRZYNOSZĄCE JEJ SZKODY WIZERUNKOWE. I JAK TO MOŻLIWE ABY FIRMA W TAK GŁUPI SPOSÓB POZBYWAŁA SIĘ STAŁYCH KLIENTÓW. Tego właśnie nie rozumiem...


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 0

Ostrzeżenie przed zakupami w orange.pl/sklep

Orange brak odpowiedniego zarządzania.

Mija prawie miesiąc a ja nadal nie mam zamówienie, jego status to nadal "w trakcie realizacji". Otrzymałem odpowiedź mailową po 3 tygodniach oczekiwania:

"

Abyśmy mogli udzielić odpowiedzi na zgłoszenie zapytanie prosimy o podanie danych:
- imienia i nazwiska Abonenta;
- numeru, którego sprawa dotyczy (jeżeli jest to przedłużenie umowy);
- numeru pesel.

Teraz pytanie do czego Orange jest potrzebny mój pesel, skoro przy składaniu zamówienia go nie podawałem? Napisałem w mailu nr zamówienia OMNI oraz informację, że zamówienie składane było w ofercie bez abonamentu i rat.

 

Nie jestem abonentem orange więc jak mam podać imię i nazwisko abonenta. Swoją drogą jeśli byłbym abonentem dlaczego mam podawać te dane skoro zamówienie składane było w sklepie telefony bez mowy gdzie składając zamówienie nie trzeba zakładać konta bądź podawać nr abonenta. nie związane z  kontem abonenckim.

 

Czy naprawdę w Orange nie ma pracownika, który potrafiłby odpowiedzieć na pytanie kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane?