Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange smart care - ten serwis to fikcja


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 17
  • 0

Orange smart care - ten serwis to fikcja

Witam 

Niestety  bardzo żałuję, że skorzystałam z tej usługi i oddałam telefon do naprawy . Niespójne
wprowadzające w błąd komunikaty. Najpierw informacja o tym, iż uszkodzenia telefonu
przekraczają limit ubezpieczenia i konieczna jest dopłata, którą przelałam, by proces naprawy mógł
być kontynuowany. Kolejna informacja o braku możliwości naprawy z powodu
długiego terminu dostarczenia części przez producenta i propozycja wymiany na inny nowy
telefon. Nie po to kupiłam dobry telefon z (fikcyjnym jak się okazuje) ubezpieczeniem - Orange tak określa tę usługę, by zamienić go na najtańszy samsung czy xiaomi. Dzwoniąc na infolinię Digital usłyszałam kolejne rewelacje, okazało się, że producent w ogóle nie ma części do mojego telefonu. Nasuwa się więc pytanie : w jakim celu była dopłata ? skoro serwis podejrzewam wiedział, iż części nie ma i nie będzie. Sprzeczne informacje oraz finał - brak części , budzi bardzo negatywne odczucia w
stosunku co do solidności, rzetelności, jakości, a przede wszystkim wiarygodności serwisu Digital
Care. Budzi poważne podejrzenia o próby naciągania klienta, a nawet oszustwa na podstawie
otrzymanych informacji o procesie niby naprawy, co w rezultacie wygląda na fikcję. Także nie
polecam tego partnera Orange i natychmiast wyłączyłam tę usługę w innym telefonie. To
doświadczenie pomoże w przyszłości uniknąć podobnego rozczarowania .

4 ODPOW. 4

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13516
  • 55269
  • 660

Orange smart care - ten serwis to fikcja

@roarnaMam tylko jedno pytanie: czy ta nadpłata została zwrócona ponieważ naprawa nie doszła do skutku? Jeśli nie, reklamuj usługę...

Ja dwa razy naprawiałem (fakt, pospolite modele) i w obu przypadkach wymieniono wyświetlacz, a w drugim nawet płytę główną  (tak stanowił opis) za free...


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 17
  • 0

Orange smart care - ten serwis to fikcja

Dziękuję za odpowiedz i radę.

Czekam wciąż na zwrot dopłaty oraz  telefonu.

Dziś znalazłam kontakt mailowy do Rzecznika Digital Care,  opisałam sytuację i czekam na odpowiedz oraz interwencję  w mojej sprawie. 

Zamierzam walczyć dalej, i skoro nie ma, i nie będzie części do mojego telefonu, to zamierzam wyegzekwować wypłatę środków na naprawę we własnym zakresie ( w innych serwisach nie mają problemu z częściami do niego) . 

Super, że Tobie się udało skorzystać i to dwukrotnie z tej usługi - bez dopłaty.

Zauważyłam, że największy problem z serwisem mają Ci, którzy posiadają droższe modele.  Jest nawet problem z odzyskaniem telefonu. Mam drugi telefon i wyłączyłam powiązaną z nim  usługę smart care premium, bo po tym incydencie nie zaryzykowałabym już przekazania telefonu do tego serwisu.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18823
  • 53922
  • 740

Orange smart care - ten serwis to fikcja

Kilka razy miałem propozycję ubezpieczenia telefonu, ale za każdym razem rozmawiałem. Ten temat nie jest pierwszy na forum NO o braku możliwości naprawy uszkodzonego telefonu ubezpieczonego w Orange. Mam widocznie farta, że telefonu wytrzymują u mnie jakieś 4-6 lat, po czym i tak nadają się już tylko do wymiany.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 17
  • 0

Orange smart care - ten serwis to fikcja

Tak, wiem, że to nie jedyny temat, wcześniej zanim przekazałam telefon do naprawy chciałam dowiedzieć się o tej usłudze, pracy serwisu i opinii na jego temat.  Nie czytałam wszystkich komentarzy, sporo było bardzo negatywnych, więc miałam poważne obawy, dlatego  trochę zwlekałam ze zgłoszeniem do naprawy. Jednak  postanowiłam zaryzykować.  Dziś zagłębiłam się w ten temat i odkryłam kilka rzeczy. To jest jedna wielka loteria i ogromne ryzyko, decydując się skorzystać z tej usługi. Można narazić się na ogromne koszty, odebrać telefon w gorszym stanie, czuć się bezradnym i pokrzywdzonym. Można czekać długie tygodnie na zwrot  telefonu, i jedynym sposobem na odzyskanie go  to  warunek wysłania reklamacji. Przy okazji odkryłam, że Digital Care nie jest serwisem, ale niestety współpracuje z co najmniej dwoma  serwisami, z usług których korzystają  klienci  Orange,  w tym aktualnie ja, chociaż trudno mówić o usłudze, skoro okazała się fikcją.

Dobrze, że masz takie szczęście do telefonów i długo Ci służą, i właściwie to mam podobnie, bo to  dopiero pierwszy raz, gdy zdarzyło mi się oddać telefon do naprawy.