- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange smart care - ten serwis to fikcja
Witam
Niestety bardzo żałuję, że skorzystałam z tej usługi i oddałam telefon do naprawy . Niespójne
wprowadzające w błąd komunikaty. Najpierw informacja o tym, iż uszkodzenia telefonu
przekraczają limit ubezpieczenia i konieczna jest dopłata, którą przelałam, by proces naprawy mógł
być kontynuowany. Kolejna informacja o braku możliwości naprawy z powodu
długiego terminu dostarczenia części przez producenta i propozycja wymiany na inny nowy
telefon. Nie po to kupiłam dobry telefon z (fikcyjnym jak się okazuje) ubezpieczeniem - Orange tak określa tę usługę, by zamienić go na najtańszy samsung czy xiaomi. Dzwoniąc na infolinię Digital usłyszałam kolejne rewelacje, okazało się, że producent w ogóle nie ma części do mojego telefonu. Nasuwa się więc pytanie : w jakim celu była dopłata ? skoro serwis podejrzewam wiedział, iż części nie ma i nie będzie. Sprzeczne informacje oraz finał - brak części , budzi bardzo negatywne odczucia w
stosunku co do solidności, rzetelności, jakości, a przede wszystkim wiarygodności serwisu Digital
Care. Budzi poważne podejrzenia o próby naciągania klienta, a nawet oszustwa na podstawie
otrzymanych informacji o procesie niby naprawy, co w rezultacie wygląda na fikcję. Także nie
polecam tego partnera Orange i natychmiast wyłączyłam tę usługę w innym telefonie. To
doświadczenie pomoże w przyszłości uniknąć podobnego rozczarowania .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange smart care - ten serwis to fikcja
@roarnaMam tylko jedno pytanie: czy ta nadpłata została zwrócona ponieważ naprawa nie doszła do skutku? Jeśli nie, reklamuj usługę...
Ja dwa razy naprawiałem (fakt, pospolite modele) i w obu przypadkach wymieniono wyświetlacz, a w drugim nawet płytę główną (tak stanowił opis) za free...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange smart care - ten serwis to fikcja
Dziękuję za odpowiedz i radę.
Czekam wciąż na zwrot dopłaty oraz telefonu.
Dziś znalazłam kontakt mailowy do Rzecznika Digital Care, opisałam sytuację i czekam na odpowiedz oraz interwencję w mojej sprawie.
Zamierzam walczyć dalej, i skoro nie ma, i nie będzie części do mojego telefonu, to zamierzam wyegzekwować wypłatę środków na naprawę we własnym zakresie ( w innych serwisach nie mają problemu z częściami do niego) .
Super, że Tobie się udało skorzystać i to dwukrotnie z tej usługi - bez dopłaty.
Zauważyłam, że największy problem z serwisem mają Ci, którzy posiadają droższe modele. Jest nawet problem z odzyskaniem telefonu. Mam drugi telefon i wyłączyłam powiązaną z nim usługę smart care premium, bo po tym incydencie nie zaryzykowałabym już przekazania telefonu do tego serwisu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange smart care - ten serwis to fikcja
Kilka razy miałem propozycję ubezpieczenia telefonu, ale za każdym razem rozmawiałem. Ten temat nie jest pierwszy na forum NO o braku możliwości naprawy uszkodzonego telefonu ubezpieczonego w Orange. Mam widocznie farta, że telefonu wytrzymują u mnie jakieś 4-6 lat, po czym i tak nadają się już tylko do wymiany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange smart care - ten serwis to fikcja
Tak, wiem, że to nie jedyny temat, wcześniej zanim przekazałam telefon do naprawy chciałam dowiedzieć się o tej usłudze, pracy serwisu i opinii na jego temat. Nie czytałam wszystkich komentarzy, sporo było bardzo negatywnych, więc miałam poważne obawy, dlatego trochę zwlekałam ze zgłoszeniem do naprawy. Jednak postanowiłam zaryzykować. Dziś zagłębiłam się w ten temat i odkryłam kilka rzeczy. To jest jedna wielka loteria i ogromne ryzyko, decydując się skorzystać z tej usługi. Można narazić się na ogromne koszty, odebrać telefon w gorszym stanie, czuć się bezradnym i pokrzywdzonym. Można czekać długie tygodnie na zwrot telefonu, i jedynym sposobem na odzyskanie go to warunek wysłania reklamacji. Przy okazji odkryłam, że Digital Care nie jest serwisem, ale niestety współpracuje z co najmniej dwoma serwisami, z usług których korzystają klienci Orange, w tym aktualnie ja, chociaż trudno mówić o usłudze, skoro okazała się fikcją.
Dobrze, że masz takie szczęście do telefonów i długo Ci służą, i właściwie to mam podobnie, bo to dopiero pierwszy raz, gdy zdarzyło mi się oddać telefon do naprawy.