- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► Temat został przeniesiony z kategorii Abonament (etykieta: klient indywidualny) - Moderator Wiktor ◄
Witam,
Mając telefon kupiony w sklepie internetowym przeszedłem z orange na karte na abonament bez brania nowego telefonu.
Po tym fakcie uszkodzony został wyświetlacz mojego telefonu.
W związku z tym mam pytanie, czy mogę skorzystać z usługi orange smart care?
Z góry dziękuję za pomoc
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@kuba3192 poszukaj dokumentów w których masz informację, że masz to ubezpieczenie. Zapoznaj się z nimi dokładnie, żebyś nie był rozczarowany, bo z tego co nie raz ludzie tu pisali, jest tak, że trzeba dopłacić bo okazuje się że kwota ubezpieczenia jest niższa niż koszt naprawy. Przeczytaj na przykład ten wątek. Ale warto przejrzeć więcej tematów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@kuba3192 poszukaj dokumentów w których masz informację, że masz to ubezpieczenie. Zapoznaj się z nimi dokładnie, żebyś nie był rozczarowany, bo z tego co nie raz ludzie tu pisali, jest tak, że trzeba dopłacić bo okazuje się że kwota ubezpieczenia jest niższa niż koszt naprawy. Przeczytaj na przykład ten wątek. Ale warto przejrzeć więcej tematów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś