- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Smart Care - Ochrona telefonu
Witam, ja mam pytanie czy jest sens płacić za usługę podaną w temacie gdyż próbowałem już chyba 3 razy "naprawić" telefon właśnie przez tą usługę i za każdym razem jest ona odrzucana na etapie weryfikacji, i nie jest to problem braku odpowiedniego pakietu tzn. premium gdyż byłem w salonie się upewnić czy go posiadam i go mam. Więc czekam na szybką odpowiedz od was dlaczego 3 raz moja sprawa jest odrzucana a telefon przez miesiąc jest niesprawny 😞
____________
* Przeniosłem temat z kategorii Na kartę - Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Smart Care - Ochrona telefonu
@KP123 Proponuję sprawę wyjaśnić na infolinii 501030030 (bezpłatna)
Jako forum użytkowników nie mamy dostępu do takich informacji. Tam wyjaśnisz kwestię posiadanego pakietu i powodów odrzucenia naprawy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Smart Care - Ochrona telefonu
Tak jak pisał @agat13 najwięcej dowiesz się dzwoniąc na infolinie 501030030.
Nie wiemy nic o Twojej sprawie.
Czy na pewno posiadasz usługę i możesz to pokazać (np. zrzut ekranu z MO gdzie masz włączoną usługę)
Dlaczego wniosek jest odrzucany - na pewno jest jakiś komunikat zwrotny, choćby nie, bo nie i co nam zrobisz 😉
Jakie masz uszkodzenia telefonu.
Czy na pewno objęty ochroną jest ten konkretny Imei ?
Jak powiesz coś więcej to może coś wydedukujemy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Smart Care - Ochrona telefonu
Cześć @KP123
oprócz infolinii wyżej wspomnianej to możesz także skontaktować się za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w tym linku https://www.orangesmartcare.pl/kontakt
Pozdrawiam 🙂