Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nicesportspl.com

ROZWIĄZANE

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Nicesportspl.com

Ja przed chwilą napisałem maila z reklamacją co do braku zakupionego kontentu sportowego. W mailu jest autoreplay

 

2018.01.01_22h47m27s_001.png


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 61
  • 32
  • 0

Nicesportspl.com

Wow. Dzięki za info. Właśnie poczytałem Regulamin usługi Zamów z Orange:

Paragraf 3 ZAWARCIE UMOWY:

  1. Celem skorzystania z Usługi Dostępu, Użytkownicy powinni wpisać na Platformie swój nr telefonu (MSISDN) aktywny w Mobilnej Sieci Orange. Jednakże w przypadku korzystania przez Użytkownika z Urządzenia wyposażonego w aktywną kartę SIM w sieci Orange, numer MSISDN może zostać sczytany przez Platformę automatycznie.
  2. W ramach procedury zamawiania Produktu Operator prześle wiadomością SMS na numer MSISDN zebrany na Platformie kod PIN lub zapytanie kontrole - celem weryfikacji zamówienia. W treści wiadomości zawarte będą również informacje o cenie i nazwie zamawianego Produktu.
  3. Wpisanie kodu PIN na podstronie zamawiania Usługi Dostępu znajdującej się na Platformie wraz z zaznaczeniem pola „Zamawiam i Płacę”, będzie oznaczać złożenie zamówienia z obowiązkiem zapłaty. Jednakże w przypadku, gdy Platformą jest aplikacja mobilna, wpisanie lub zatwierdzenie kodu PIN może być częściowo lub całkowicie zautomatyzowane.
  4. W przypadku wariantu z zapytaniem kontrolnym, Użytkownik otrzyma od Operatora wiadomość SMS z zapytaniem, czy chce skorzystać z Usług Dostępu; pozytywna odpowiedź na tego SMS-a (komenda: „TAK”, „T”, „OK”, itp. – zgodnie z instrukcją zawartą w wiadomości) oznaczać będzie złożenie zamówienia z obowiązkiem zapłaty.
  5. Wpisanie numeru MSISDN jest dobrowolne, ale konieczne celem świadczenia Usługi Dostępu."

To co pisałem wcześniej - nie było żadnej procedury weryfikacyjnej. Tak jak ktoś wcześniej napisał - prawdopodobnie dotkniecie ekranu gdziekolwiek skutkowało "subskrypcją".

Kolejne punkty regulaminu w par. 3 mówią o weryfikacji wiarygodności finansowej użytkownika - i to niby było 😉 ale ostatni pkt. tego paragrafu jest ciekawy:

"12. Użytkownikowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od zawarcia umowy o świadczenie przez Operatora Usługi Dostępu, chyba że w toku zawierania umowy (stanowiącej umowę o dostawę treści cyfrowych):

- wyrazi zgodę na uzyskanie dostępu do Produktów natychmiast po zawarciu umowy, przyjmując jednocześnie do wiadomości, iż natychmiastowe skorzystanie z Produktu oznacza utratę prawa do odstąpienia od umowy z Operatorem oraz umowy o korzystanie z Produktu zawartej z jego Dostawcą,
- a następnie rozpocznie korzystanie z tego Produktu."

A ja nie wyraziłem zgody.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Nicesportspl.com

Tu warto poczytać punkt 3 i automatyzacji procesu PINowego. Tu jedyna furtka jest taka czy było pole "zamawiam i płacę" czy nie (wyrażone w języku polskim). Testowałem na dwóch kartach prepaid - i samo kliknięcie w baner reklamy (który dałem wcześniej) nie aktywowało mi usługi, dopiero guzik "zamawiam i płacę". Testowałem to na telefonie o przekątnej 4 i 5 cale. Być może przy mniejszej rozdzielczości jest inaczej. Ew. może jakaś inna wersja reklamy aktywuje usługę bez guzika "zamawiam i płacę". To jest furtka na reklamację, jeśli go nie było - to warto poruszyć w reklamacji; można pogrzebać w logach - dostawca usługi musi je przechowywać.

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 61
  • 32
  • 0

Nicesportspl.com

Staram się dbać o bezpieczeństwo. Nigdy nie klikam czy dotykam pól "zamawiam", "płacę" czy coś innego na reklamach. Albo jest to pole krzyżyka, lub "zamknij" ewentualnie "przycisk" cofnięcia na smartfonie. Zatem albo to był lewy krzyżyk albo przesunięcie palcem po ekranie tak jak ktoś wcześniej napisał. Świadomie, a byłem świadomy, tego nie zrobiłem.

A o jakiego dostawcę usług Ci chodzi i gdzie szukać tych logów?


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 0

Nicesportspl.com

W przypadku reklamy wyświetlanej przez aplikację (jakiś tam budzik) nie było wymagane wyrażenie żadnej zgody. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Nicesportspl.com

Jeśli nie było guzika "zamawiam i płace" to warto reklamować.

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 61
  • 32
  • 0

Nicesportspl.com

Właśnie dostałem odpowiedź od Orange - umywają ręce.

1.

Rozumiemy, że sprawa, którą Pan przedstawił jest bardzo istotna, dlatego też sprawdziliśmy historię zlecenia. Przeprowadzona analiza potwierdziła, że zlecenie na włączenie usługi otrzymaliśmy 01.01.2018. Wyłączona została przez Użytkownika, za pomocą aplikacji Mój Orange tego samego dnia. Właścicielem usługi jest firma ASTRAL WORLDWIDE. Jeżeli ma Pan zapytania związane z aktywacją może je Pan kierować na jej adres e-mail: anuluj@aw2000.com.

Czyli mam rozumieć, że już nie mam subskrypcji? Ale i tak za zasubskrybowanie muszę zapłacić? Czyli można to wyłączyć z poziomu aplikacji? Włączyłem tylko blokadę na usługi elektroniczne.

2.

Sprawdziliśmy opłaty naliczone w bieżącym okresie rozliczeniowym. Koszt za usługę Nicesport naliczyliśmy 01.01.2018. Jest on zgody z cennikiem. 

 To jest niezłe. Mają to po prostu w czarnej dziurze.

3.

W związku z tym nie mamy podstaw do uznania Pana reklamacji.

Zero dobrej woli, oj listopad się zbliża, przypomnę.

4. A to jest najlepsze - klient wku***rzony na maksa a tu

Zachęcamy Pana do zapoznania się z naszą ofertą promocyjną Orange Love. Informacje o niej odnajdzie Pan na naszej stronie internetowej. 

Tak jasne skorzystam.

I jeszcze te prawie 7 zł za telefon do boku. Odliczam dni ... 3 numery abo i 2 karty prepeidowe pójdą do konkurencji (ok wiem, że u innych podobnie, ale u innych).

 

Najważniejsze to nie wiem czy dalej co 7 dni będę płacił czy nie.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Nicesportspl.com

Włączenie blokady powoduje usunięcie wszystkich usług jednorazowych i cyklicznych.

Jeśli masz 100% że nie było guzika "zamawiam i płacę" to złóż odwołanie. To jest najistotniejsze.

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 61
  • 32
  • 0

Nicesportspl.com


Piotrekk85 napisał(-a):
Włączenie blokady powoduje usunięcie wszystkich usług jednorazowych i cyklicznych.

Jeśli masz 100% że nie było guzika "zamawiam i płacę" to złóż odwołanie. To jest najistotniejsze.

Rozumiem, że w takim razie zmuszony zostanę do zapłacenia 20,91 zł za jedną subskrypcję.

A odwołanie do firmy świadczącej usługi na maila anuluj@aw2000.com tak?. Jednak jeżeli guzik był ale działało z cała stroną reklamy razem z krzyżykiem (tak jak ktoś to wcześniej napisał) to jak to udowodnić? Świadomie tego nie wcisnąłem, w życiu. Nigdy tak nie robię.

Inna sprawa, najważniejsza, że Orange się wypiął.

 

Mam jednak pytanie do użytkownika, który wczoraj pisał?

 

oliwka1964 napisał(-a):

Nowe fakty.

Płatność za "usługę" nicesportspl dzisiaj znikła z moich bieżących operacji i saldo jest aktualnie bez tego.

Poczekam na fakturę ale chyba coś się dzieje w temacie pozytywnego.

 

 Rzeczywiście usunięto z bieżących operacji ten koszt? 


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 0

Nicesportspl.com

Cała ta usługa to jeden wielki bubel. Orange za nic nie odpowiada, weryfikacja to jakiś żart.

 

Punkty 1 i 5 przytoczonego regulaminu się wykluczają. Wprowadzenie numeru telefonu jest dobrowolne czy automatyczne?

 

W jaki celu istnieje system weryfikacji kodem PIN który jest pozbawiany funkcji w tym samym punkcie (w przypadku aplikacji mobilnych).

 

Wracając do "oferty" to rezygnacja z możliwości odstąpienia od umowy wymaga "a następnie rozpocznie korzystanie z tego Produktu". Produktu nie ma, nic nie jest oferowane, więc zapis z pkt. 12 nie został zrealizowany i na to trzeba się powołać.