Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nicesportspl.com

ROZWIĄZANE

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6107
  • 109

Nicesportspl.com

Czytamy uważnie każdy komentarz i zależy nam na Waszym zaufaniu. Zapewniam Was, że bardzo poważnie traktujemy wszystkie zgłoszenia, które do nas trafiają. Także, jeśli tak jak w tym przypadku dotyczą działania nie nas, a firm, z którymi współpracujemy.

Możliwość szybkiej płatności online za usługi jest świetnym udogodnieniem, jednak oczywiście pod warunkiem, że usługa, za którą płacimy - działa prawidłowo. 

Po Waszych zgłoszeniach skontaktowaliśmy się z firmą, która odpowiada za serwis nicesportspl.com, na którym znajdują się ekskluzywne materiały wideo ligi hiszpańskiej - wywiady, skróty meczu itp. Otrzymaliśmy zapewnienie, że reklama nie będzie się wyświetlać do czasu naprawienia serwisu, a osoby, którym naliczono opłaty, a nie mogły skorzystać ze strony - otrzymają ich zwrot.


W sprawie terminów zwrotów i reklamacji usługi nicesportspl.com prawidłowy jest adres e-mail to jak najbardziej anuluj@aw2000.com i można na niego wysyłać dane potrzebne do rozpatrzenia reklamacji (w tym numer telefonu).

 


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 60
  • 0

Nicesportspl.com

Jeżeli złożyłam reklamację w orange telefonicznie, to powinnam również złożyć reklamację na wskazany przez Pana adres e-mail?


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6107
  • 109

Nicesportspl.com

Nie możemy rozpatrzyć reklamacji dotyczącej działania strony innej firmy, ani przekierować do niej reklamacji, dlatego te w Orange są zamykane "negatywnie". Reklamacje dotyczące nicesportspl.com najlepiej kierować na adres e-mail anuluj@aw2000.com

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 74
  • 15
  • 0

Nicesportspl.com

Dzięki za informację!

 

"Otrzymaliśmy zapewnienie, że reklama nie będzie się wyświetlać do czasu naprawienia serwisu, a osoby, którym naliczono opłaty, a nie mogły skorzystać ze strony - otrzymają ich zwrot."

 

No ja mam telefon z abonamentem, więc jeszcze nie zapłaciłem, zwrot chyba należy się tym, którzy używają prepaidów?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32447
  • 36843
  • 1371

Nicesportspl.com

Wg mnie to jest niezależne od taryfy i rodzaju usług. Bo z tego co pisałeś masz na bieżącym zużyciu naliczoną opłatę?

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 60
  • 0

Nicesportspl.com

Czy dobrze rozumiem, ze mam reklamować fakt, że strona nie działa i nie mogę skorzystać z usługi? Ja nie chcę z niej korzystać, nie zamawiałam żadnej usługi i nie godziłam się na żadne opłaty. Chcę reklamować fakt, iż potrącono (chociaż to nie jest adekwatne określenie) z mego konta pieniądze bez żadnej podstawy.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32447
  • 36843
  • 1371

Nicesportspl.com

@dytko: jeśli nie klikałeś w guzik "zamawiam i płacę" to właśnie to zareklamuj.

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 60
  • 0

Nicesportspl.com

Dokładnie właśnie to zareklamowałam w Orange, czekam na rozpatrzenie.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5433
  • 17896
  • 186

Nicesportspl.com

@Piotrekk85 przecież praktycznie wszyscy użytkownicy zgłaszających problem niezależnie naliczonej/pobranej opłaty twierdzą, że usługa nie działa. @Artur napisał, że Orange komunikowało się z dostawcą. Jak rozumiem informacje od Artura, praktycznie przyznają, że jest problem i obiecali wstrzymać reklamy. Więc moim zdaniem, gdy ktoś ma pewność, że u niego nie działa ta usługa, może reklamować z tego tytułu.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32447
  • 36843
  • 1371

Nicesportspl.com

@Misiek62: tu w wątku pojawia się kilka odrębnych spraw:
- brak guzika "zamawiam i płacę" czyli brak zgody na aktywację
- przypadkowe zatwierdzenie guzika "zamawiam i płacę" i nieświadoma aktywacja
- brak dostępu do usługi po świadomym zakupie

Tylko warto spojrzeć, że dostawcą usługi nie jest Orange, tylko Astral Worldwide i do niej trzeba to reklamować.