Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nicesportspl.com

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 74
  • 15
  • 0

Nicesportspl.com

To jest świetna wiadomość.

 

Ciekawi mnie jednak ten fragment w odpowiedzi:

 

"należy PRZEDE WSZYSTKIM podać numer telefonu"

 

Cały czas słyszymy tutaj, że nic takiego nie musi mieć miejsca?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32736
  • 38479
  • 1384

Nicesportspl.com

Jeśli ktoś robi w aplikacji mobilnej, to nie musi. Jeśli poza to musi. Każda sytuacja jest inna.

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 61
  • 32
  • 0

Nicesportspl.com


_Tomek_ napisał(-a):large1.png

 


To świetna informacja ale. Niepokoi mnie to - "Ponieważ subskrypcję wyłączył Pan natychmiast ..." - czy można zdefiniować co to oznacza "natychmiast"? Ja tez to zrobiłem wg mnie natychmiast a odpowiedź następnego dnia (02.01.2018) była negatywna. Kasy nie zwrócili. Możesz opisać ile godzi po reklamowałeś?


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

Nicesportspl.com

@adamp, nie przejmuj się tym tym sformułowaniem "natychmiast". Zwykle jeśli ktoś wyłącza tego typu usługę tego samego dnia to mamy podstawę stwierdzić, że nie chciał z niej korzystać i rozpatrzyć reklamację pozytywnie - stąd ten zapis.
W przypadku nicesportspl.com wystarczy deklaracja, że nie chcieliście tego serwisu. Reklamacje dot. nicesportspl.com, które zostały rozpatrzone w piątek wieczorem lub później - są rozpatrywane pozytywnie. Reklamacje, które zaczęły być rozpatrywane przed tym terminem (m.in. @dytko czy Twoja) mogły być rozpatrywane negatywnie, ale w najbliższych dniach zostaną ponownie otwarte i rozpatrzone pozytywnie.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 6
  • 0

Nicesportspl.com

Co do samej reklamacji sam do końca nie wiem jak to uznali. Kiedy dostałem smsy z informacją, że niby aktywowałem subskrypcję, był tam też SMS z linkiem do anulowania subskrypcji. Kliknąłem w niego natychmiast. Zobaczyłem wtedy informacje, że nie jestem użytkownikiem zarejestrowanym, ale subskrypcja została anulowana i mogę dalej korzystać z serwisu do 8.01. bo to mam opłacone (pieniądze z konta zostały ściągnięte natychmiast...). Teraz pojawia się pytanie skoro nie jestem zarejestrowanym użytkownikiem to jak mogę mieć aktywowaną subskrypcje? Bardzo mnie to zastanawia...

Chyba dwa dni później czyli 02.01. zadzwoniłem do BOK z pytaniem o co chodzi, wtedy dowiedziałem się że subskrypcje mam dalej aktywną, ale Pani z którą rozmawiałem mi ją wyłączyła i złożyła w moim imieniu reklamacje. Umotywowana była tym, że subskrypcja sama się aktywowała poprzez zamknięcie okienka z reklamacją (co nie powinno mieć miejsca!). W mailu dostałem jednak, że niby została aktywowana poprawnie. Czy Orange w takim wypadku uważa, że zamknięcie reklamy to normalny sposób aktywowania subskrypcji? Dziwne...

Potem napisałem jeszcze na podany mail podany jeszcze przez Artura jako rozwiązanie sprawy. Tam dostałem informacje, że subskrypcja została już wyłączona i że zajmują się moją sprawą (standardowy mail). W mailu zagroziłem tylko, że jeżeli pieniądze nie zostaną zwrócone natychmiast to zgłaszam sprawę do odpowiednich organów bo moim zdaniem jest to zwykła kradzież środków z mojego konta!

Kilka dni później dostaje maila z pozytywnym rozpatrzeniem sprawy i zwrot środków na konto. Moim zdaniem nicesportspl.com i samo Orange ma bardzo dobry kontakt między sobą i jedni i drudzy wiedzą o wszystkich mailach i telefonach... ale to chyba już było tutaj mówione 🙂

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 60
  • 0

Nicesportspl.com

Wczoraj otrzymałam sms z informacją o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Otrzymałam także zwrot pieniędzy (20,91zł).


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 60
  • 0

Nicesportspl.com

Składałam w orange telefonicznie. Najpierw (06.01.2018r.) otrzymałam e-maila z odmową, 2 dni później sms z informacją o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji i chwila później otrzymałam zwrot środków. Reklamację złożyłam 30.12.2017r.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 15
  • 7
  • 0

Nicesportspl.com

A u mnie nic.

Konsultantka na czacie dzisiaj odesłała mnie do nicesporta.

Czekamy.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 60
  • 0

Nicesportspl.com

Oliwka1964, kiedy składałaś reklamację do orange?