Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nicesportspl.com

ROZWIĄZANE

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 1
  • 0

Nicesportspl.com

Takie pismo otrzymałem od rzekomego sprzedawcy usługi Nicesports po złożeniu reklamacji na wskazany w sms mail: Subskrypcja aktywowana przy użyciu podanego numeru telefonu została już wcześniej anulowana. Prosimy o sprawdzenie, czy anulowanie subskrypcji nie zostało dokonane za pośrednictwem portalu lub SMS-a.
Prosimy o sprawdzenie telefonu komórkowego, gdyż potwierdzenie anulowania subskrypcji wysłane zostało za pośrednictwem SMS-a. W razie nieotrzymania wspomnianej wiadomości prosimy o kontakt e-mailowy, a natychmiast zajmiemy się sprawą.
Mamy nadzieję, że nasza pomoc okazała się przydatna. W razie dalszych pytań lub wątpliwości prosimy o niezwłoczny kontakt. Naszym priorytetem jest obsługa klienta na najwyższym poziomie.
Z poważaniem
Dział Obsługi Klienta.
A na pytanie, czy opłata mimo to zostanie naliczona otrzymałem odpowiedź: Szanowny Użytkowniku, w przypadku nieuprawnionej subskrypcji naszym priorytetem jest standard obsługi Klienta na najwyższym poziomie. Dlatego też w razie wliczenia jakichkolwiek opłat do rachunku za usługę prosimy o kontakt e-mailowy, a dokładnie zbadamy sprawę.
Z poważaniem
Dział Obsługi Klienta
Mimo to od Orange otrzymałem kolejne pismo informujące mnie o tym, że: w naszej ocenie miał Pan świadomość aktywacji usługi, a także otrzymał informację o możliwości rezygnacji z niej. Tym samym podtrzymujemy wyjaśnienia przekazane w korespondencji z dnia 3 stycznia 2018 r. Nie mamy podstaw do uznania Pana reklamacji. Otóż niezależnie od tego, jak zakończy się sprawa, rozwiąże z Orange wszystkie umowy, a mam ich kilka, i będę informować o nieuczciwości Orange wszystkich swoich obecnych i przyszłych klientów i kontrahentów. Niezły biznes zrobił zatem Orange. I to wszystko przez głupie 20 zł.

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 60
  • 0

Nicesportspl.com

Który z Panów z Orange zajmuje się teraz sprawą? Panie Arturze, na jakim etapie jest teraz sprawa? Mieliśmy dać Panu czas, ile Pan jeszcze czasu potrzebuje? Może ustaleniem co tak naprawdę się stało powinna zająć się Policja?


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 74
  • 15
  • 0

Nicesportspl.com

Czyli nicesportspl uznał Ci reklamację, a Orange nie uznaje tego?

Mimo iż wcześniej nakazał uzyskanie takiej reklamacji?

 

Nic nie rozumiem może ktoś z Orange wyjaśni tu na forum?

 

To samo spotkało wcześniej abonentów Orange w Hiszpanii.

W Polsce na takie zachowanie jest potoczne określenie: "rżnięcie głupa".

 

Dialog z filmu "Miś", rzecz dzieje się w komunistycznej Polsce:

„Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi”


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Nicesportspl.com

@Wojcieszko: zmiany w prawie telekomunikacyjnym dotyczą usług premium. W wątku mówimy o usługach elektronicznych - doliczenia opłat nie będących usługami telekomunikacyjnych do faktury wystawionej przez Orange (Orange nie tylko świadczy usługi telekomunikacyjne). Takie pozycje za usługi jak zakupy w Google Play, Xbox, Apple Appstore czy nicesportspl nie są doliczone do faktury VAT za usługi telekomunikacyjne, mimo, że to jedna karta A4 zazwyczaj, ale jest wystawiona wówczas nota obciążeniowa lub faktura za usługi elektroniczne (mam nadzieję, że ktoś widzi różnicę, jak nie to może warto założyć nowy wątek). Niestety mimo licznych zgłoszeń do MC, UKE przyjęty przez rząd projekt zmian nie reguluje tej kwestii. Niestety żaden z portali o telko czy mainstreamowych mediów nie zajmuje się tym tematem w ostatnich dniach...

A co do działań Orange, sprawa właśnie przez brak regulacji jest skomplikowana, przepisy są bezpośrednio w kodeksie cywilnym, ustawie o prawach konsumenta i regulaminie "zamów z Orange". Dziś na blogu pojawiła się notka o anulowaniu opłat za oddzwonienia do Kuby https://biuroprasowe.orange.pl/blog/zdecydowalismy-ze-zaplacicie-oddzwanianie-kubanskie-numery-oszus... To była zupełnie dobrowolna decyzja operatora.
Może i tu coś będzie, dajcie czas.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 74
  • 15
  • 0

Nicesportspl.com

Jak to wygląda w praktyce? Jeśli dostanę fakturę z naliczoną opłatą, złożę reklamację i Orange ją odrzuci.

 

a) płacę za inne usługi, tego nie - Orange idzie do sądu?

 

b) zapłacę za to i wtedy ja muszę iść do sądu bo Orange inaczej mi nie odda?

 

Prawnik mógłby się tu wypowiedzieć.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 0

Nicesportspl.com

Dobra, pisać maile do naciągaczy i zwrot kasy się należy jak psu buda. 

 

Z regulaminu usługi:

ODPOWIEDZIALNOŚĆ UŻYTKOWNIKA

Użytkownicy niezadowoleni z naszych usług, w ciągu dwóch pierwszych miesięcy od subkrybcji mają prawo do odstąpienia od umowy oraz prawo do żądania całkowitego zwrotu kosztów poniesionych w związku z subskrybcją.

 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 74
  • 15
  • 0

Nicesportspl.com

No ale ktoś już tu się wcześniej wypowiedział, że dostał od nicesportspl odpowiedź o anulowaniu subskrypcji, a Orange tej odpowiedzi nie uznał.

 

Ja też mam odpowiedź o anulowaniu ale jeszcze nie mam faktury, dostanę w przyszłym tygodniu dopiero, więc będę mógł zareklamować.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 0

Nicesportspl.com

Ja nie mówię o anulowaniu subskrypcji, bo to oznacza zablokowanie dalszych płatności. Tylko o zwrocie kosztów poniesionych z powodu subskrypcji, co jest zapisane w regulaminie usługi. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Nicesportspl.com

@Manito: jeśli dostawca nicesportspl uznał reklamację, to powinien przesłać do Orange info na ten temat. Wtedy opłata zostanie wycofana na poziomie doliczeń/odliczeń do faktury.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 74
  • 15
  • 0

Nicesportspl.com

No według ich regulaminu ta opłata to właśnie subskrypcja, nie mogę tu znaleźć oddzielnej opłaty aktywacyjnej.

 

"Usługi podlegają subskrypcji. Po dokonaniu subskrypcji tej usługi użytkownik będzie miał dostęp za pomocą portalu WAP/WEB do wszelkiego rodzaju treści oferowanych przez Spółkę na niniejszym Portalu."

 

Skoro anulowali subskrypcję to anulowali, dlaczego Orange nie anulował?